.
fetita mea in varsta de 3 ani refuza sa mearga la gradinita ,primele doua zile a uelat atat de tare in cat educatoarea mi=a propus ca astazi sa merg si sa stu impreuna cu ea 2ore in clasa.asa am facut si zilele urmatoare vom face la fel.oare se va acomoda?este bine sa stam impreunaa?va multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Buna ziua
Fetita are toate sansele sa se acomodeze
Nu stiu daca inainte de a merge la gradinit ati pregatit-o pentru asta
Oricum puteti sa ii spuneti ca mama nu o paraseste sa o asigurati ca daca ramine acolo nu inseamna si ca va fi parasita
Mai puteti incerca sa va jucati cu ea dar fara a deveni insistenta si drept urmare agresiva jocuri cu ea cu tematica gradinitei
Mai puteti sa ii cititi povesti adecvate virstei ei in care de exemplu eroina povestii isi invinge teama sau
Daca lucrurile nu evolueaza in bine puteti apela la un psiholog care sa va ajute sa gestionati situatia dar si care sa lucreze cu copilul pe aceasta tematica
Va doresc succes
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
psihoterapiecabinet.com.ro