.
buna ziua,ma numesc Sabina si am doua fetite si am o problema cu cea mare(nu stiu cum sa incep)este mereu recalcitranta tot ti^pul tipa la sora ei iar pe noi ca parinti ne "judeca"(mai ales pe tata)indiferent de ce am face .....in urma cu un an am plecat din tara si ne-am stabilit in Franta ...aici merge la gradinita a invatat sa vb franceza si spun doamnele ca se comporta normal,acasa mereu nu ii convine cate ceva nu vrea decat sa stam amandoua in brate in pat sa nu facem nimic,eu zic ca ii acord f multa atentie ne jucam impreuna,dansam impreuna face multe lucruri impreuna dar nu pot sa inteleg ce se intampla cu ea la un momentdat pt ca nu ii mai convine nimic si cel mai rau este ca am constatat ca nu o intereseaza decat persoana ei ...........se poate sa fie prea rasfatata?plecarea departe de casa sa aiba repercursiuni asupra ei?ciudat este ca in Rom nu vroia sa mearga la gradi ,aici se duce fara probleme,mi as dori sa o pot intelege ,va multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)

Psiholog Liliana Puchea
acum 13 ani
Buna ziua
Bineinteles ca se intimpla ceva cu fetita
Din ce spuneti deduc ca ati schimbat domiciliul de 2 ori , nu mai spun ca sunt tari diferite
Ginditiva cit de greu va fost si dumneavoastra
Unele persoane se pot adapta mai usor altele mai greu; au nevoie de mai mult timp
Asa cum bine ati sesizat un punct bun este faptul ca a acceptat sa mearga la gradinita si ca se comporta bine.
Asta inseamna ca sunt si lucruri bune
Puteti pe linga ceea ce faceti cu ea impreuna sa ii dati asigurari ca o iubiti, ca este un copil deosebit fara a face comparatie intre ea si sora ei
Valorificati spunindu-i tot ce este pozitiv
La fel poate proceda si tata
Nu inteleg ce inseamna "ne judeca"
In esenta este posibil(este doar o ipoteza - si pentru a o valida sau nu este necesara cel putin o consultatie) cel mai probabil ca fetita sa va spuna intr-o alta forma ca se simte nesigura si ca are nevoie de parintii ei
Asta nu inseamna ca nu ii oferiti asta, numai ca, are nevoie de mai multe certificari
Va doresc numai bine
Cu drag
Liliana Puchea
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : Bucuresti, str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro