.
am un baietel de trei ani.tatal lui vine sa-l vada.nu locuim cu el de 6 luni.tatal e paranoic cu deliruri de gelozie, diagnosticul e pus de mine dupa documentatie, el sustine ca e sanatos si ii expune si baiatului scenariile lui : ca vine un barbat la noi si doarme cu noi in pat.cat de tare poate fi afectat baietelul?
multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (15)

Psiholog A.S
acum 9 ani
Buna ziua
In masura in care tatal continua cu abuzurile psihice asupra copilului dumneavoastra , ar trebui sa rariti in mod cert vizitele . Diagnosticul spus poate sa fie prezumtiv , si as indica o investigare la un specialist , in felul acesta a-ti stii cu siguranta ce fel de personalitate are tatal copilului . Il poate afecta pe copil doar in masura in care el sta in preajma lui si ii inoculeaza idei .Dar pararerea mea este ca de dumneavoastra tine, sa ii arati copilului ce este adevarat si ce nu din spusele tatalui .
Va doresc mult sucees!