.
Buna. Am si eu nevoie de un sfat constructiv pentru ca trec printr-o perioada foarte ciudata.
Noi suntem 7 frati si tatal meu a fost foarte agresiv cu noi, iar mama o persoana m-ai religioasa de fel a cam neglijat relatia de comunicare cu noi. Datorita acestui fapt am multe lipsuri in comunicare, atasare si autoapreciere. Am varsta de 20 de ani sunt logodita cu un barbat de aceeasi varsta care imi intelege problemele de comportament, insa eu ma consum foarte tare pe acest lucru. Nici acum nu pot spune ca am o relatie foarte apropiata cu mama mea pt ca m-am inchis in mine atat de tare ca nu mai pot spune ce simt nimanui. Familia iubitului meu este iubitoare, sufletista si foarte grijulie. Singura mea teama este ca pe viitor sa nu devin o persoana neglijenta cu proprii mei copii.
Daca ma puteti ajuta sa trec peste aceasta perioada si sa am mai multa incredere in mine m-ar ajuta foarte mult.
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)
FreeStyle11
acum 8 ani
E bine ca iti dai seama care sunt cauzele problemelor tale, pt ca acestea sunt.Ca solutie practic, trebuie lucrat, iar asta necesita si psihoterapie, iar parintii tai si toata familia ta sa fie alaturi de tine si sa te iubeasca.Trebuie sa te exprimi in fata lor si sa vorbesti cu ei, fi mai curajoasa, nu sp***a.O alta metoda de a te face bine este sa nu-ti mai pese de ce zic parintii tai si de neglijenta lor, si sa te concentrezi pe tine si pe familia pe care o vei avea.Trebuie sa numai pui la suflet atata, asta e tot, trebuie sa fi mai inteleapta si sa te gandesti ca daca ei nu se schimba asta nu inseamna ca tu trebuie sa te schimbi in rau, NU, tu fi fericita cu viata ta si traieste-o frumos.O fi greu ce zic eu, dar sper ca in timp sa-ti dai seama ca amn dreptate.Iar tu daca iti iubesti copii(pe care ii vei avea) atunci nu ai de ce sa-ti faci griji, o sa fi o mama foarte buna pt ca tu vei vrea sa fi exact cum ai fi vrut parintii tai sa fie.Exista multa confuzie si neliniste in capul tau, dar trebuie sa incepi sa gandesti LIMPEDE, stiu ca ti-e greu acum, dar cand incepi sa o faci nu te mai poti opri, si vei vedea altfel lumea.O seara buna!
Raspunde
0
Advertisement
crisa95
acum 8 ani
Intr-adevar aveti mare dreptate in ceea ce spuneti si va multumesc pentru vorbele dumneavoastra. O zi buna!
Raspunde
0
FreeStyle11
acum 8 ani
Si tie o zi buna si sper sa ti cont de sfaturi.Viata ta nu e atat de rea pe cat o vezi tu, doar ca esti mai sensibila si suferi mai mult decat trebuie.Trebuie sa inveti sa controlezi emotiile ca sa nu le lasi sa te puna la pamant.
Raspunde
0

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 8 ani
Buna Crisa.
Inteleg foarte bine situatia ta. Este foarte dificil sa traiesti cu un tata violent, iar traumele raman in suflet mult timp. Din ceea ce spui, ai dificultati de comunicare si comportament dificil. Cum sa stie un copil sa reactioneze altfel decat a vazut? Din pacate sfaturile nu te ajuta prea mult, e nevoie sa apelezi la un psihoterapeut alaturi de care sa iti descoperi propriile nevoi, sa vindeci ranile sufletului tau, ca sa poti porni pe un nou drum, pe care merg oamenii fericiti.
Daca iti doresti sa te insotesc in aceasta calatorie, te astept cu drag.
Psihoterapeut Marina-Lucica Balea