.
mereu eu am insistat sa vorbeasca,sa fie comunicare intre ei,nu inteleg ce s-a intamplat si nu stiu cum sa procedez.EL MA INVINOVATESTE PE MINE,DAR EU MEREU L-AM FORTAT INTR-UN FEL SA PASTREZE O LEGATURA K EA.EU SUNAM PTR A VB K EA,EU INSISTAM SA O TINA O ZI,DOUA IN PLUS,DAR ACUM AM INCEPUT SA LAS LA LATITUDINEA LUI CAN VREA SA SUNE,INSA EL SUNA ,NU SUNA,SI SIMT K FATA SE RETRAGE,NU MAI VREA SA VB K EL KAND SUNA,NU MAI VREA SA MEARGA LA EL,TOT CE VREAU E SA STIU DACA POT FACE CEVA K,FETITA MEA SA NU AIBA DE SUFERIT.KHIAR DACA INTRE NOI AU EXISTAT TENSIUNI EU AM INCERCAT SA NU AMESTEC RELATIA MEA K EL,KU RELATIA DINTRE EL SI FETITA.VREAU UN SFAT
Adauga raspuns
Raspunsuri (8)

Psih. Liliana Munteanu
acum 13 ani
Daca tatal este mai putin disponibil, din motive independente de Dvs, in afara de a i se explica cat de importanta este relatia tata-fiica, nu se mai poate face nimic. Dvs puteti avea in continuare o atitudine pro-relatie tata-fiica si fetita sa stie acest lucru, sa se simta incurajata si sa dezvolte in continuare afectiune pentru tatal ei. O relatie nu se poate forta, mai ales ca fetita este prea mica pentru a intelege si gestiona o asemenea situatie. In acest caz adultii sunt cei care negociaza. Este posibil ca si tatal sa se simta respins de fetita. O interventie psihologica poate fi extrem de utila.