.
ceau.de 2 ani sunt cu un baiat pe care parintii mei nu il accepta.el este de la sat si e cu un an mai mic ca mine.parintii lui sunt de acord cu relatia noastra,dar ai mei nul vor pt ca e de la sat.zic ca merit ceva mai bun,ca daca o sa m marit cu el o sa sufar.miau impus sa ma despart de el anu trecut,dar nu neam despartit pt ca ne iubim si de atunci stam pe ascuns.ai mei au inceput sa banuie ceva si au inceput sami tina teorii,sami reproseze ca ei sufera din cauza relatiei noastre.miau zis din nou sa ma despart de el,iar tati a inceput sa ma trateze cu raceala.nici nu mai simt ca sunt copilul lui.asa de rau ma simt cand vad cum imi vorbeste si cum de poarta,dar de iubitu meu nu mam despartit.trebuie sa aleg!ce sa fac?sa fac ce zic ai mei(pt a-i scuti de suferinta)?sau sa fac ce simt eu?
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)
Maria C
acum 14 ani
Buna Alinush,
Trebuie sa faci ce-ti dicteaza inima. Cati ani ai tu? De cand sunteti prieteni?
Raspunde
0
Advertisement
alinush
acum 14 ani
ceau.eu am 21 de ani iar el 20.suntem de 2 ani impreuna
Raspunde
0

Psih. Sorinel Mocanu
acum 14 ani
Ca principiu, intotdeauna este mai bine sa faci ce simti, dar nu ati mentionat prea clar ce anume simtiti dv, si tocmai asta cred ca este adevarata problema. Vorbiti de suferinta parintilor si de dificultatile pe care le traiti in relatia cu tatal. Dat fiind ca intr-o relatie este necesara contributia ambelor parti, si este vorba despre hotarari luate impreuna, nu pot sa nu remarc faptul ca iubitul dv nu pare sa aiba vre-un cuvant de spus in toata aceasta situatie.
Intrucat - fie ca ne place sau nu - suntem copiii parintilor nostri, si mai devreme sau mai tarziu ii regasim in ce facem si simtim, aceasta dificultate provocata de o alegere care ar contrazice ce cred parintii dv, consider ca este nu doar un moment de criza, ci si o oportunitate: de a va defini ca persoana diferita de parintii dv (in masura in care simtiti ca asta va doriti).
Nimeni nu va poate spune exact cum ar trebui sa procedati, pt ca este vorba de dv si viata dv: in caz de succes n-ati vrea sa datorati asta altcuiva, iar in caz de esec - n-ar ajuta prea mult doar sa aveti pe cine invinui. Luati-va timp sa mai reflectati si sa va faceti mai clar pt dv insiva ce va doriti, si - nu in ultimul rand - incercati sa-i intelegeti pe toti cei implicati.