.
am incheiat o relatie de multa vreme (10 ani),era nepotrivita si tensionata. a trecut ceva vreme de atunci dar greseala mea a fost ca n-am prea vorbit despre asta. problema mea este ca incerc sa nu-mi amintesc fata acelei persoane, cand mi-o amintesc ma nelinistesc foarte tare. acum am familia mea si vreau sa scap de acele urme ale trecutului. cum sa fac?
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psih.dr.Gabriela Marin
acum 13 ani
Draga Maiara,
Desi unele relatii se termina in " planul fizic" ele nu se incheie si in sufletele noastre. Ramane o "stafie" a relatiei care ne bantuie. Cum sa procedezi? Sa analizezi, sa vezi ce dorinte ( neimplinite si ascunse) mai sunt in sufletul tau legate de acea persoana. Este posibil ca aceasta reactivare a emotiilor legate de fosta relatie sa apara pe fondul unor nemultumiri - mai vizibile sau mai ascunse - legate de actuala relatie. Sunt unele tehnici care te-ar provoca tocmai la lucrul de care fugi...sa te gandesti la acea persoana. Chiar daca te-a ranit, constientizarea sentimentelor neplacute , de teama, furie sau revolta, pe care le simti fata de el, te pot ajuta sa-ti vindeci sufletul.
Sau pur si simplu sa scrii...numai pt tine, descarca-ti sufletul in fata colilor de hartie. Nu-ti propune sa scrii extraordinar, ci doar sa-ti descarci sufletul. Apoi, cand simti ca te-ai usurat, da-le foc, luandu-ti adio de la relatia respectiva.
Mult succes si tine-ma la curent cu ce mai intampla in sufletul tau :)