.
Buna ziua !
Mama mea a avut niste probleme legate de cariera in ultimii 3 ani. Mai mult, aceasta are acum si boala Basedow(hipertiroidism). Asa ca in ultimii ani a adunat niste frustari foarte mari legate de faptul ca ea nu are o cariera, ca urmare este mereu nervoaza tipa la mine si fratele meu si da vina pe noi ptr ca ea nu s-a realizat. Cu fiecare zi care trece devine din ce in ce mai rau si ma ingrijoreaza faptul ca ea mereu crede ca ceilalti auj ceva cu ea mereu si nu ii mai suporta deloc pe cei din jur. Credeti ca ar trebui sa mearga la psiholog sau este problema ei este legata doar de modul in care vedea ea viata ?
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 7 ani
Buna ziua, Adela
In legatura cu problema mamei tale, foarte important este sa-si trateze afectiunea glandei tiroide. Hipertiroidismul poate amplifica starea de nervozitate si irascibilitate. Daca mama ta avea o fire mai nervoasa si inainte de aparitia patologiei tiroidiene, ar fi indicat sa apeleze si la sedinte de psihoterapie cu un psiholog pentru a schimba ceva din felul in care vede lumea, pentru a invata si exersa tehnici si metode de calmare, relaxare, de autocontrol emotional etc
Sedintele de psihoterapie se pot tine la cabinet, dar si online, pe Skype, pentru cei care, din diverse motive, nu pot fi prezenti in cabinet.
Informatii suplimentare poti afla accesand link-urile:
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/stres/
Pentru alte informaţii, poti sa-mi scrii.
Toate cele bune!
Psih. Gabriel Pirvan
Mail: [email protected]
Tel.: 0764.443.184
www.psihoutil.ro