.
Am 27 de ani si am unele retineri in ceea ce priveste sexualitatea mea. Sunt unele momente cand sunt foarte dezinvolta si privesc lucrurile normal si sunt momente cand fac dragoste cu prietenul meu si ma simt un pic vinovata de actul in sine. Ca sa nu mai zic ca sunt momente cand nu am apetit sexual deloc. Am trecut prin momente dificile ale vietii ce-i drept dar as vrea totusi o viata sexuala normala. Multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
Iuli
acum 13 ani
Iei anticonceptionale? Daca da, aceste manifestari sunt cel mai probabil de la ele si te-as sfatui sa mergi la medic si apoi sa le intrerupi.
Daca nu, te sfatuiesc sa consulti un psihoterapeut.
Raspunde
0
Advertisement
Psiholog Liliana Puchea
acum 13 ani
Retinerile, sentimentele de vinovatie, lipsa apetitului sexual si mai ales momentele dificile prin care ati trecut isi spun cuvintul.
Se poate rezolva prin sedinte de terapie
Sanse de rezolvare sunt astfel incit sa aveti o viata normala si plina de impliniri
Liliana Puchea
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro
Raspunde
0

Psih. Liliana Munteanu
acum 13 ani
Buna seara,
inteleg ca aveti atitudini diferite fata de sexualitatea Dvs in moment diferite de timp: acceptare si exprimare/ vinovatie / dezinteres. Este o dinamica care va deranjeaza viata normala, in ce fel? Ce atitudine are prietenul Dvs? Cum puteti descrie relatia? In caz ca ati avut si alt partener, starile erau similare? La ce va referiti cand spuneti greutati?
Daca doriti, puteti sa raspundeti pe mail-ul meu: [email protected] pentru a va pastra confidentialitatea.
Intr-adevar, sedintele de consiliere psihologica va pot ajuta sa va clarificati propria sexualitate si sa va apropiati mai bine de nevoile Dvs.
Numai bine!