.
Buna!Mereu ma gandesc la amintirile mele din trecut.Mai ales cand ma pun sa ma culc si adorm mai greu mereu ma gandesc la aceste amintiri.Nu pot sa trec peste aceste amintiri.Sunt lucurir penibile pe care le-am facut.Si sunt asa de suparata pe mine ca de ce am facut aceste lucruri.Pur si simplu nu pot trece peste ele.As vrea sa nu ma mai gandesc la trecut ci doar la prezent.Va rog dati-mi un sfat!
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
controlmed
acum 13 ani
Aceste amintiti neplacute ,lucruri pe care le numesti penibile le poti rezolva numai printr-o dezvoltare personala Nu exista retete Fiecare avem istoria noastra si resursele noastre
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Claudia Popa
acum 13 ani
Buna MihaElla. Fiecare om are momente in care se gandeste restrospectiv si analizeaza ceea ce a facut, doreste sa vada ce a fost bine sau ce nu s-a intamplat exact asa cu si-ar fi dorit. Cel mai aspru judecator este intotdeauna constiinta noastra si de multe ori cand punem capul pe perna incepe sa ne vorbeasca. Ca sa accepti aceste lucruri penibile pe care tu crezi ca le-ai facut ar trebui sa intelegi de ce le-ai facut si sa inveti din ele pentru ca pe viitor lucrurile sa nu se mai intample asa. Un psihoterapeut iti va fi alaturi pe acest drum si te va sustine sa intreprinzi ceea ce te poate face sa te impaci cu acele evenimente din trecut.