.
Buna dimineata..vin aici cu o intrebare penrtu ca nu mai stiu incotro sa apuc.. povestea mea probabil urmeaza o anumita tipologie..de cateva luni traiesc o drama psihica si nu stiu cat voi mai rezista asa..sunt prinsa intre ciocan si nicovala,dupa cum veti vedea.. dar sa incep..am 21 de ani..in urma cu 4 luni am adus pe lume un inger..problema mea e ca mama mea si cu tatal copilului meu nu se suporta unul pe celalalt..tot timpul ma pun sa aleg intre ei,desi le-am explicat ca asa ceva nu pot face..primesc suturi cand de la unu,cand de la celalalt..imi este extrem de greu..pe o parte as vrea sa am familia mea..pe cealalta parte nu ma lasa sufletul sa o parasesc pe mama..ma tot gandesc ca daca eu plec,ea ramane singura (tatal meu e decedat) si pe langa singuratate ramane si fara nici un sprijin financiar deoarece eu sunt cea care intretine familia..am mai avut discutii cu ea si mi-a zis ca daca vreau sa plec cu tatal copilului sa o fac,ea nu se supara..insa stiu foarte bine ca minte..nu mai suport..de aproape 7 luni plang mai tot timpul si nu stiu incotro sa mai apuc..va rog din suflet ..ajutati-ma..altfel o sa ajung la nebuni..multumesc..
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)
Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia
acum 12 ani
Buna ziua,
Va sugerez consilierea de familie,...v-ar putea fi de ajutor!
Cu bine!
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Roxana Olaru
acum 12 ani
Buna ziua,
Este adevarat ca dragostea si respectul pentru propria mama nu ar trebui sa fie limitate. Totusi, manifestarea iubirii si a pretuirii nu se face prin a va sacrifica si a sacrifica relatia pe care o aveti cu mama. Acest tip de conflict va duce la erodarea relatiei cu ea (bineinteles si cu sotul) si efectele vor fi mai rele. Nu cred ca daca va veti muta nu o veti mai ajuta. Poate ii va fi greu la inceput, dar va fi si pusa in fata posibilitati de a isi trai viata si a relua o viata mai activa din punct de vedere social. Cateodata alegerile de acest tip sunt salvatoare.
Alegerea va apartine. Daca simtiti ca aveti nevoie de mai mult sprijin si nu aveti destul de multa tarie puteti sa apelati si la consiliere psihologica. Eventual, dupa cum spunea si colega mea, la consiliere familiala.