.
Sunt gravida si as dori sa nasc cu epidurala. Daca a nascut cineva asa o rog sa ma ajute sa-mi dea cateva informatii legate de aceasta tema [daca trebuie cumparata si daca da, cate doze?]. Sincer mi-e foarte frica sa nasc normal.
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Anisia Popa
acum 13 ani
Nasterea, ca orice act fiziologic, este ,,programat" si ,,reglat" sa se desfasoare in conditii optime in cazul unui organism sanatos. Cu atat mai mult cu cat mijloacele moderne aduc un plus de sprijin.
In ceea ce priveste frica de a naste normal, va recomand sa mergeti la un psiholog pentru consiliere. Va va ajuta sa va pregatiti pentru momentul nasterii si perioada de dupa. Fara sa cunosc amanunte privitoare la varsta, starea sanatatii, etc, pot sa va recomand sa va sfatuiti cu medicul dv. ginecolog, in ceea ce privesc amanuntele privind modalitatea de a naste.
Nastere usoara!