.
Buna, credeam ca sunt puternica si pot rezolva singura orice problema dar se pare ca am clacat.... Acum 2 luni iubitul meu (cu care sunt impreuna de un an) a avut o "scapare", o "fantezie" sau oricum ii zice el si m-a inselat cu o p***atuata (singura parte buna e ca nu am contactat nici o boala); am aflat singura, a recunoscut si de atunci isi cere iertare in fiecare zi, vrea sa ne impacam, face orice sa trecem peste situatia asta. Dupa mai multe discutii am ajuns la concluzia ca facem o incercare.... numai ca situatia parca se agraveaza pe zi ce trece, ma enerveaza din orice, cand vrem sa facem dragostea ma apuca plansul si tot asa... el intelege, nici nu se pune problema, dar am impresia in permanenta ca tot ce facem e degeaba, nu are rost si probabil ca nu am fost ce si-a dorit de s-a ajuns la asta... desi el neaga si spune ca totul a fost ok, el a avut o "problema" si ca regreta enorm. Oare voi putea trece peste sau e mai bine sa pun punct relatiei de acum?
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)

Psih. Antonia - Carla Isacu
acum 13 ani
In momentul de fata, problema este ca nu puteti trece peste infidelitatea lui. In cazuri de acest gen, continuarea relatiei depinde de capacitatea partenerilor de a depasi momentul critic. Faptul ca acest eveniment continua sa va revina insistent in minte si va afecteaza puternic viata de cuplu este un semn ca nu ati depasit problema si nu ati iertat. Mai mult, v-ati pierdut increderea in partener si, ce e mai grav, in propria persoana. Faptul ca el v-a inselat cu o p***atuata sugereaza ca a fost ceva doar la nivel fizic, poate curiozitate, ceea ce nu are nimic de a face cu dvs. ca persoana - sunteti in continuare la fel de atragatoare pentru el. Si nu are nicio conotatie in registrul afectiv - sexul cu o p***atuata este doar o tranzactie, nu inseamna ca s-a implicat afectiv in vreun fel. Totusi, trebuie sa va puneti intrebarea daca relatia cu el nu devine cumva ”toxica”, deoarece va intretine o stare depresiva, care poate avea mai multe urmari pe viitor. Numai bine!