.
Buna
Acum 5 ani am aflat ca sotul ma insela cu o colega de serviciutimp de aproximativ 8 ani .
c
Cand am aflat am fost socata un timp ,am si un copil si vream sa-l vad realizat, eu ac***a un salar mai mic dacat al sotului.
Sotul a decis sa ramana cu mine ci pentru ca ne iubeste,nu am specificat ca amanta era casatorita si ea.Acum relatia dintre noi este rece eu am rupt legatura cu familia lui care nu m-a sprijono=it ...si care aveam impresia ca asta isi doreau despartirea.
Acum baiatul e mare iar sotul cel iubitor ma forteaza sa ma impac cu familia lui ca el se simpte singur ca eu nu-i vizitez,cu el.
Specifi ca ni ei nu vin la noi...nu suna nici macar la telefon numai sotul ii suna asa cum facea mereu.Ce atitudine pot sa i-au ce a mai ramas de facut? ca m-am injosit de tot stand langa un asa OM, tot eu trebuie sa fac ceva ?
Adauga raspuns
Raspunsuri (10)
ANISOARA
acum 14 ani
Eu iti dau ca raspuns un fragment dintr-un articol din Ziarul Lumina. Deja au trecut 5 ani, ati ramas impreuna. Nu are rost sa mai tii manie. Sa stii ca cel mai inteligent iarta primul si face primul pas. Iata fragmentul din LUMINA:
"Dumnezeu ne cheamă să iertăm celor ce ne greşesc
Noua perspectivă asupra vieţii este dată de fapt de noua stare spirituală a omului, dobândită prin botez, în care a murit omul cel vechi al păcatului şi s-a născut la o nouă viaţă, în Hristos: „Au nu ştiţi că toţi câţi în Hristos ne-am botezat, întru moartea Lui ne-am botezat?“ (Romani 6, 3) De aceea, precum Dumnezeu ne-a iertat toate greşelile prin jertfa Sa, şi noi suntem chemaţi să iertăm celor ce ne greşesc; nu putem primi iertarea, fără a o trăi noi, în viaţa noastră. În rugăciunea Tatăl nostru ne rugăm: „şi ne iartă nouă greşelile noastre, precum şi noi iertăm greşiţilor noştri.“ Precum Dumnezeu iartă fără patimă celor ce I-au greşit, la fel şi noi, oamenii, trebuie să iertăm, arătându-ne fără patimă faţă de cele ce ni s-au întâmplat. Mai mult, trebuie alungată amintirea supărătoare, pentru a ne dovedi fără patimă şi pentru a nu ne despărţi de cei de o fire cu noi, cum nici Dumnezeu nu S-a despărţit de noi, când L-am răstignit, ci, dimpotrivă, ne-a înălţat şi ne-a aşezat de-a dreapta Tatălui (Ibidem, p. 248)."
Raspunde
0
Advertisement
Renata
acum 14 ani
Eu vreau sa ma refer la aceste vorbe:
"eu am rupt legatura cu familia lui care nu m-a sprijono=it ...si care aveam impresia ca asta isi doreau despartirea".
Nu stiu daca sotul tau s-a despartit greu de amanta sau nu, daca ai avut sau nu nevoie de interventia familiei lui.
Eu nu i-as fi implicat familia deloc. As fi facut din "problema" doar problema cuplului nostru. As fi avut un ascendent asupra lui.
Cat priveste familia lui, nu te lasa antrenata de "impresii". Daca nimeni nu ti-a spus ca nu te vrea in familie, sa nu faci presupuneri. Aparentele de multe ori inseala.
Daca tot ati ramas impreuna este timpul sa-l ierti cu adevarat si pe el si pe ai lui. Numai asa, incet incet, vei alunga dintre voi umbra amantei.
Si vei putea lasa jos greutatea greselii lui, pe care tu inca o duci in spate.
IARTA!!!!
Raspunde
0
vio123
acum 14 ani
s-anteleg ca ID-ul acesta e al cuiva din familia ta,pt ca nu cred ca te cheama Sebastian ca femeie.dar sa trecem peste asta si sa-mi dau si eu cu parerea despre ce si cum . antepostatoarele mele ,femei fiind ,ti-au dat niste sfaturi foarte intelepte bazate pe dragostea Lui Hristos fata de semenii S-ai indiferent de greseala .iertarea este temelia credintei ,este baza cunoasteri Lui Dumnezeu ,este aflarea adevarului si calea de urmat intr-u credinta . de fiecare data cand aproapele nostru greseste ,sa ne aducem aminte de cate A indurat Hristos domnul nostru ,intr-u mantuirea noastra . si de fiecare data I-a iertat spunand ca ,nu stiu ce fac''''. de aceea spun ca daca tu ierti ,iertate iti vor fi si tie greselile,neiertand nu esti cu nimic mai prejos ca sotul tau .profita de acest post tocmai inceput ,dute la biserica ,adreseaza-te unui preot ,goleste-ti sufletul de apasari si vei vedea lucrurile cu alti ochi. fie ca bunul Dumnezeu sa-ti lumineze gandurile si pasi pe care-i mai ai de facut in viata ,succes
Raspunde
0
elena
acum 14 ani
Daca totul s-a intamplat in urma cu 5 ani si ai/ati hotarat sa ramaneti impreuna, cred ca ar fi fost cazul sa-l ierti. Mai ales daca a ramas cu tine pt ca te iubeste. Probabil iti faci rau singura gandindu-te zilnic la ce a facut, ii reprosezi permanent asta si va faceti viata amara. Ori il ierti si ramai cu el, ori nu-l ierti si va despartiti. In ceea ce priveste familia lui, sper ca nu esti printre persoanele care, ca-n povestea lui Creanga, considera ca toate soacrele sunt rele. Soacrele nu sunt toate la fel si de multe ori, intelegerea trebuie sa vina de la nurori, ele fiind mai tinere. Probabil tu spui ca ai dreptate, dar o vorba inteleapta spune ca-i mai importanta Pacea decat Dreptatea.
Raspunde
0

Psihoterapeut Adina Demian
acum 14 ani
Buna ziua,
Imi pare rau sa aud ca ati intampinat dificultati in relatia de cuplu!
Pentru a imbunatati relatia actuala, va recoamnd sa faceti cateva sedinte de terapie de cuplu, in urma carora sa invatati sa va acceptati si cu bune si cu rele, si fiecare din voi sa faca ce tine de el pentru ca relatia de cuplu sa fie una armonioasa!
Cu toate ca a fost un incident neplacut acum cinci ani, acest incident a trecut si ar fi trist sa nu faceti eforturi pentru a incepe sa traiti in prezent in armonie.
Puteti chiar dvoastra sa faceti cateva sedinte de consiliere psihologica care v-ar ajuta sa ajungeti la echilibru si acceptare de sine si a celorlalti mai mare si totodata, sa invatati sa comunicati intr-o maniera adecvata, asertiva, ptr detalii, cititi articolul: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/32-comunicarea-asertiva de acum incolo cu partenerul de viata.
Succes si numai bine!