.
buna.am nevoie de ajutorul vostru........cei care sunteti in gradul de a ma ajuta.In urma cu 4 ani am cunoscut un barbat insurat cu care am avut o relatie de cateva luni..........dar mai mult o relatie de amicitie............sarutari,mangaieri.......fara sex........el era f.indragostit de mine dar si el pt mine insemna mult,dar pt ca nu-mi placea situatia in care ma aflam am deciz sa ma despart de el.........relatia intre el si sotia lui nu am stricat-o eu ci era o relatie destramata de f.mult timp.In tot acest timp(4 ani)ne-am despartit eu am avut o relatie de 3 ani cel cel care era sa-mi devina sot dar n-a fost sa fie.............mentionez ca timp de 4 ani acest barbat(insurat) ......nu a fost zi lasata de la Dumnezeu sa nu ma sune sau sa-mi trimita msg.De ceva timp ne intalnim si cu lacrimi in ochii imi spune ca ma iubeste enorm de mult si ca e hotarat sa-si lase sotia pe care imi spune el ca n-a iubit-o niciodata ci a fost obligat sa se casatoreasca cu ea pt traditia religiei fiind adventist,s-a casatorit de tanar el are acum 27 de ani iar eu 22.Si in momentul de fata intalniriile mele cu el sunt sunt pur si simplu ca intre prieteni......fara sex practic nici nu pretinde asta.VA rog mult ce sfat imi dati............sa merg mai departe sau sa pun punct aici.
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)
Dalia
acum 13 ani
Un barbat insurat...este insurat.
Toti pretind ca nu-si iubesc sotiile...langa care au trait totusi ani buni; premiza ca s-a insurat impotriva vointei..este una gresita. Sa nu crezi asa ceva; da, e posibil ca acum sa nu o mai iubeasca ca la inceput, dar asta nu inseamna ca intre ei n-a existat niciodata ceva.
Casnicia e adesea vazuta gresit: e ca si orice alta relatie in care doi oamnei se iubesc, convietuiesc impreuna...dar exista oricand riscul ca ceva sa nu mai mearga.
Nu sunt de acord cu principiul conform caruia: daca te-ai insurat, esti condamnat sa ramai pe viata cu acea persoana, chiar daca uneori mai aveti putin si va scoateti ochii! Dar contest si acuz la fel de mult acei oameni care nu au curajul sa recunoasca adevarul si amagesc femei cu astfel de scuze: nu am iubit-o niciodata; viata langa ea a fost un cosmar!
Sa fim seriosi...sunt scuze ieftine.
Daca nu o iubea, asa cum pretinde acum ca vrea sa divorteze, putea sa divorteze cu mult inainte. Acum nu-l mai obliga religia sa stea cu sotia lui? numai la casatorie l-a obligat? acum religia lui incurajeaza divortul?
Esti mica inca; ai toata viata inainte...nu stiu daca merita sa ti-o complici!
O sa traiesti mereu intrebandu-te daca el a fost sincer cu tine privind casnicia lui (asta daca intradevar v-a divorta).
Orice caz difera; gandeste-te bine ce vrei tu cu adevarat. Sfaturile noastre sunt oferite fara a cunoaste exact situatia, unele poate din subiectivitate!
Tu trebuie sa stii ce iti doresti de fapt; dar, in luarea unei decizii, incearca sa-ti partezi o farama de maturitate si nu gandi doar cu inima, ci si cu creierul!
Raspunde
0
Advertisement
bulai bordas
acum 13 ani
multumesc mult Dalia o sa tin cont de sfaturile tale....................
Raspunde
0
iasmina157101
acum 13 ani
Mie mi se pare un pic banal si prostesc ...probabil ca nu inteleg ce ai vrut sa zici la faza ca (acest timp(4 ani)ne-am despartit eu am avut o relatie de 3 ani cel cel care era sa-mi devina sot dar n-a fost sa fie..)...erai cu asa zisul barbat cu care trebuia sati devina sot insa te vedeai si cu acest barbat insurat ?....... si inca ceva cum ai putut sa stai cu un barbat insurat mai? doar ca tia zis el ca nu merge si ca a fost obligat de religie sa se castoreasca ...unde ai auzit asa ceva ? ....teai gandit la femeia aia de acasa care plange si sufera ca nu stie pe undei umbla barbatu? e logic sa isi gaseasca scuze altfel cum sa te convinga ... nu te poti casatori cu cineva daca nu simti macar un strop de dragoste si fericire fatza de acea persoana ..insa asa sunt uni barbati cand dau de ceva mai bun gasesc scuze si pretexte de a scapa de (rebutu ) de acasa .....de ce nu a divortat pana acu? pana se te intalneasca pe tine? asa spuneti toate ..nu a fost vina mea ca ei doi nu se mai inteleg ....ohh daa ati face bine sa lastai barbati insurati in pace sunt atatia pe lumea asta ...eu iti zic sincer sa fiu in locu acelei femei nai vrea sa sti .....................asa ca veziti de drumul tau si viata ta ..si incearca sa ocolesti barbati insurati draga ..eu nu vreau sati zic ce gandesc de acele femei care nu au alceva de facut decat sa stea cu barbati insurati .... nu ai nici o scuza .... si nu crede tot ce se zice ..nu tot ce zboara se mananca
Raspunde
0

Psih. Antonia - Carla Isacu
acum 13 ani
Nu cred ca faptul ca ai avut o relatie cu un barbat insurat este un motiv pentru a fi pusa la zid. Poate ca respectivul pur si simplu nu a gasit in casnicia lui ceea ce a cautat, dar se teme de divortul condamnabil religios (am inteles ca este adventist) si / sau nu vrea sa fie singur. Totusi, faptul ca el insista da mult de gandit. La prima vedere, pare a fi foarte atras de tine, dar insistentele astea timp de 4 ani incep sa sune a fixatie. Bine, ce-i drept, nici tu nu ai taiat relatiile in vreun fel, incurajandu-l astfel. In primul rand trebuie sa stii tu ce vrei, nu sa fii dependenta de evenimentele din viata lui.
Problemele lui cu sotia ii privesc pe ei doi, ei sunt un cuplu, iar voi suntetim un alt cuplu in cadrul caruia trebuie sa iei niste decizii. Ceea ce se intampla intre el si sotie nu poate fi schimbat de tine. Tu poti doar sa-ti schimbi atitudinea vis-a-vis de tine si relatiile tale cu cei din jur.
In plus, gandeste-te si la faptul ca povestea din casnicia lui se poate repeta si in cazul tau - deci din casnicia lui tu ai de invatat ceva despre el. Iar faptul ca ai facut sau nu sex cu el, sincer, este prea putin relevant - mentalitati de genul s-a folosit/ nu s-a folosit de mine nu au ce cauta - orice persoana, barbat sau femeie, care alege sa faca sex cu cineva o face in cunostinta de cauza.
Ceea ce vreau sa spun este ca faptul ca nu a cerut sa faca sex cu tine nu este o garantie a functionarii viitoare a relatiei. Ba mai mult, ar trebui sa te intrebi ce l-a retinut timp de 4 ani sa faca lucrul acesta. Cine stie, poate vei da de niste convingeri sau principii pe care le are care pot fi in acord cu ale tale sau sa fie in contradictie totala.
Singura care poate lua o decizie esti tu!