.
ieri am intrat pt prima data pe acest site si am ramas uimita cati oameni au probleme asemanatoare cu ale mele...poate chiar mai rau...si astazi simt nevoia sa scriu din nou,cu un licar de speranta in suflet.Aseara mi-am luat inima in dinti si am discutat cu sotul meu despre asa zisa noastra casnicie...cu putin calm,chiar cu reprosuri,cate putin din toate,vorbind deschis cu el m-a facut sa imi dau seama ca am si eu partea mea de vina si surpriza...mi-a propus chiar el sa mergem la un specialist si asta ma face foarte fericita,niciunul din noi nu vrea sa renunte si poate ca avem nevoie de un pic de ajutor...nici nu stiu dc naiba scriu,doar ca simt nevoia de a-mi descarca sufletul cuiva care nu il cunosc,pt ca nu am vorbit cu nimeni despre problemele mele,tin totul inchis in mine si simt ca nu mai pot...
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)

Psih. Roxana Olaru
acum 12 ani
Buna ziua,
Consider ca este un inceput bun pentru amandoi. Va felicit pentru dorinta de a va rezolva problemele si pentru ca chiar ati inceput sa faceti ceva practic. Deseori oamenii renunta la a mai fi fericiti doar din teama si din orgoliu.
A vorbi cu cineva care nu este implicat emotional si care nu vrea sa isi impuna propria metoda de a rezolva problemele ajuta foarte mult. Si, cred ca cel mai mult va va ajuta sa puteti sa spuneti cu voce tare ceea ce simtiti si credeti.
Va recomand sa apelati la un consilier psihologic sau un psihoterapeut specializat in cuplu si daca doriti sa lucrati si dvs cu propriile probleme (intotdeauna consider ca problemele personale sunt aduse in relatia de cuplu si de aici si incepe sa fie afectata aceasta relatie) este de dorit sa aveti la un alt terapeut deoarece cel care lucreaza pe cuplu are nevoie sa vada problema din ambele perspective si sa ramana impartial pentru amandoi.