.
buna, problema cu care ma confrunt eu este una obisnuita in zilele noastre dar cand te confrunti personal cu ea e fff dureros, am fost inselata de sotul meu dupa 10 ani de casnicie, avem un copil iar material ne este fff bine.el a avut o aventura iar eu din pacate stiu anumite detalii.dupa o perioada groaznica in care m am gandit in toate felurile ce sa fac am hotarat sa iert si sa merg mai departe, gandindu ma ca a fost doar o greseala , gandindu ma de asemenea ca in anii in care am fosti mpreuna a fost bine.usor de zis, greu de facut.a trecut mai bine de un an si nu pot sa uit ce a fost, nu pot uita ce a facut, cu reprosurile am incetat pentru ca e clar ca asa nu rezolvam nimic dar este foarte greu .ma abtin cu greu sa nu reprosez, merg si plang prin colturile casei sa nu ma vada , pana imi revin. el are un comportament normal, putea sa ma ajute mai mult sa depasesc momentul , dar in fine , e ok.oricum la orice cearta imi vine sa reprosez si inca ma doare ceea ce a facut, ma simt neindreptatita, de ce sufar eu care nu am gresit cu nimic?o sa incepeti probabil cu toatele sa spuneti ca am avut partea mea de vina, asa o fii dar tot nu exista justificare.ideea este ca nu pot uita,ma doare inca si nu stiu ce ar trebui sa fac.imi doresc sa mergem mai departe dar nu asa, imi doresc sa depasesc cu adevarat momentul,adica sa nu ma mai doara , sa nu imi mai amintesc ce a facut,sunt constienta ca nu voi uita niciodata dar nu stiu sa depasesc si sa ma simt ok, exista oare si posibilitatea sa nu pot trece si atunci divortul sa fie o solutie ok pt viitor?de asemenea eu am asteptari ca el sa faca mai mult decat mine sa salveze, el este cel care a gresit, el are pretentia ca eu sa fac mai mult sa ii arat ca il iubesc.astept sfaturile voastre.
Adauga raspuns
Raspunsuri (18)

Psih. Roxana Olaru
acum 12 ani
Buna ziua,
Va recomand sa apelati la consiliere de cuplu. Intr-un parteneriat, dupa cum ati si spus, amandoi au o parte din greseala. Din ceea ce ati povestit reiese ca sunteti ca pe un teren de lupta (poate spun prea mult, dar asa reiese) si este urmarita fiecare greseala si sanctionata. Si pe langa asta, celalalt a gresit mai mult. Este foarte important sa va ganditi daca chiar va mai doriti sa aveti o relatie cu sotul dvs. In functie de acest veti sti incotro sa va indreptati.
Poate ca psihoterapia sau consilierea psihologica va pare o abordare dificila, dar ajuta foarte mult. Va va ajuta sa intelegeti cauza sau cauzele pentru care ati ajuns in acest din viata dvs.