.
N stiu cu ce sa incep mai exat,insa am nevoie de un sfat.Am o relatie cu o persoana mai mare decat mine cu 13 ani,am avut o perioada destul de grea,pe care,cred ca am depasit o,inca nu sunt sigura de acest lucru,insa tot ce s au intamplat intre noi cred ca m au "marcat"poate nu este cuvantul potrivit,dar nu gasesc altul in acest moment.Nu ma simt nici acum cum imi doresc,nu ma simt implinita,nu inteleg ce anume am,sunt nervoasa si parca tot ce face s au ce spune ma indispune,ma gandesc ca tot ce s a intamplat intr e noi a lasat o rana care este inca deschisa,am tinut foarte mult in mine si acum imi este greu sa o iau de la capat,imi este teama ca se va ajunge iar in acele momente in care am fost si stiu ca nu as mai putea continua si lupta asa cum am facut o.L am iubit enorm de mult,de aceea am si luptat pentru aceasta relatie,dar...nu stiu nici daca el ma mai iubeste,mi a aratat o perioada scurta,era cel pe care il stiam,cel de care eram indragostita,dar acea perioada a trecut foarte repede,cred ca aveam nevoie de mai mult,ca sa pot trece peste...a facut cv peste care nici acum nu am put trece,nu l am recunoscut si m a dezamagit foarte tare,nu ma asteptat de la el...nu stiu daca ma intelegeti,dar daca cineva o face,am nevoie de un sfat,sa mi spuneti cum sa trec peste toata acea perioada grea,sa o dau uitarii si sa am puterea sa o iau de la capat.Va multumesc!!!
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 9 ani
Draga mea,
Inteleg ca suferi foarte tare si cu greu iti gasesti resurse "sa lupti". Intr-o relatie sanatoasa e ca intr-un dans in care fiecare are grija sa nu-l calce pe celalalt pe picioare, nu ca intr-o lupta.Spui ca iubitul tau este cu 13 ani mai mare si a facut ceva peste care nu ai putut trece. Chiar trebuie sa accepti totul doar pentru a avea o relatie? Vorbesti despre iubire. A cui iubire? Doar a ta?
Sfaturi nu-ti poate da nimeni,fiecare are propria lui experienta de viata, iar a ta e unica. Raspunsurile se afla la tine, dar te pot sprijini cu drag sa le gasesti pe cele mai potrivite si solutia sa fie cea mai buna pentru tine.
Cu drag,
Psihoterapeut,
Marina-Lucica Balea