.
Traiesc (fara a fi casatorita) de 12,8 ani cu un barbarbat. Ne-am iubit mai mult decat se poate spune in cuvinte (amandoi am divortat pentru a fi unul cu celalalt). Viata noastra de cuplu a fost cu extrem de multe suisuri si coborasuri. De mai multe ori am vrut sa ne despartim, dar... n-am putut. Am plecat de la el de 2 ori si a venit dupa mine. Problema mea este ca, el este o persoana ffffffffffffffffff nervoasa si impulsiva, totdeauna el are dreptate, si "faci ca mine sau te duci dracu''". Nu neg, ma iubeste, dar este extrem de gelos, posesiv, controlator. La fiecare cearta (sunt f dese, din nimicuri) imi reproseaza ca eu sunt vinovata, ca din cauza mea se intampla toate, ca eu cer - imi vorbeste f urat si cu apelative urate, jigneste - ca eu il trag in jos, ca de cand e cu mine, n-a realizat nimic in viata) Este fffffffffffffffffffffffffffffffffffff apropiat de familia lui (mama, frate, cumnata), ei sunt pe primul loc. Fiecare liber, fiecare concediu, la ai lui la tara este. Orice ar fi, orice vorba despre ei, le ia apararea - eu sunt a dracului. Acum 1,3 ani, s-a operat la coloana. Am stat langa el nonstop. Am avut si eu o problema medicala, dupa 3 zile de stat cu mine, a plecat la ai lui la tara, ca "e de treaba la tara" si m-a lasat in voia sortii. Din una in alta, mai nou si matusa si varul lui au drept de "veto" in a ma jigni. De data asta, a pus piciorul in prag - spre marea mea surprindere. Mama lui i-a spus sa se desparta de mine, cu mine de fata. Intrebarea mare, este: sunt eu de vina, (am inceput sa cred dupa atatia ani de repetare din partea lui ca eu sunt dusa) sau e el extrem de....."faci ca mine sau te duci dracu''"?
Adauga raspuns
Raspunsuri (8)
cristinabv
acum 12 ani
,,da-l dracu,, e tot ce pot sa-ti spun.nu te merita.nu ai decat o viata si e pacat sa ti-o irosesti langa un om ca el.lasa-l si vezi-ti de viata ta.si cat mai urgent, fara sa te mai gandesti prea mult pt ca daca mai stai sa te gandesti te vei razgandi.bafta
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Claudia Popa
acum 12 ani
Buna ziua,
In momentul in care formam un cuplu cu cineva fiecare vine cu ceea ce preia de la familia sa: modele de comportament, relationare, si astfel apar divergente intre parteneri. Pentru a gasi o cale comuna este nevoie de mult efort depus de ambii parteneri ai cuplului, ceea ce presupune o buna comunicare, una deschisa in cadrul careia sa se discute despre ce apropie sau departeaza iar apoi gasita calea care sa avantajeze abmii parteneri. In unele cupluri este mai dificil sa se realizeze acest lucru din diferite considerente iar psihoterapia de cuplu este indicata in aceste cazuri deoarece in cadrul unei psihoterapii se creeaza un cadru securizant pentru a comunica eficient intre parteneri. Daca partenerul dumneavoastra doreste ca aceasta relatie sa continue si sa existe armonie atunci ar trebui sa fie de acord sa incepeti o terapie de cuplu pentru a salva relatia, asta daca dumneavoastra si el cadeti de acord ca este cazul.
Mult succes va doresc.