.
Buna ziua, de trei saptamani sunt cu un baiat (el are 21 de ani ,iar eu 18). La prima intalnire totul a fost ok, nu a exagerat cu absolut nimic si mi-a dat de inteles ca e de incredere. In seara aceea am mai vorbit pe facebook , iar la un moment dat ma intreaba daca mai sunt virgina si eu ii spun ca da sunt... mi-a spus ca el vrea si o relatie intima, iar eu i-am sups ca e prea repede pentrut asa ceva. La urmatoarea intalnire am fost la o cofetarie, iar dupa ce am iesit de acolo m-a adus cu masina acasa, cand a oprit a inceput sa ma sarute, pipaie... insa nu s-a intrecut masura nici de data aceasta (imi spunea la un moment dat sa nu-l mai sarut ca nu mai rezista.) Dupa cateva zile in care n-am intalnit i-am povestit mamei de el, iar dupa vreo saptamana si ceva l-am adus acasa, mama a fost incantata de el(il place) intre timp i-a povestit si el alor lui de mine si m-am intalnit cu paritii lui, iar mama lui a spus doar ca sunt frumoasa...am mai avut si alte intalniri in care stateam in masina, la una dintre ele m-a rugat sa io frec de mine, nu am vrut dar a insistat si am facuto pana la urma si abia l-am facut at sa se opreasca ,am trecut peste zicandu-mi ca trebuie sa-l inteleg ... are si el nevoile lui. Ieri i-am spus mamei ca o sa vina la noi, mama a fost de acord ac***a incredere in el ne-a lasat singuri, ac***a si niste treaba prin oras, timp de 10-15 minute a fost totul ok dupa a inceput sa ma sarute ,m-a dezbracat si mi-a spus sa incerc sa o bag eu si eu i-am spus ca nu vrea sa o fac si am vrut sa ma ridic insa ma tinea strans si cand a bagat-o am inceput sa strig si incercam sa-l imping, da parca chiar de aia insista mai tare si eu urlam si el nu inceta nici cum. Dupa ce a incetat imi era rusine de vecini ca au auzit urletele si tipetele mele... L-am intrebat de ce a facut asta si el a zis ca pana la urma oricum o faceam si am continuat cu aceasi intrebare si el a zis ca de aia. Dupa a spus ca in loc sa ma bucur ca acum sunt femeie eu ma plang ca un copil mic si ca acum il iubesc si eu pe el. Insa chiar nu e asa, nu il iubesc, nu pot sa-l iubesc si nu stiu cum sa fac as vrea sa ma despart de el sa nu mai aud de el ,dar nu pot pt ca le-am spus alor mei si tata maine se va intoarce din Germania si a spus ca vrea sa-l cunoasca...si imi e tare frica din cauza vecinului de sus care m-a auzit cum zibieram ,pt ca e mai in varsta si ii v-a spune tatei de cele auzite, iar mama din totdeauna a fost mai severa cu mine si mi-a spus sa nu o fac cu el (chiar nu am vrut sa o fac..) nu stiu ce sa fac si cu cine sa vorbesc. Ce pot face?
Adauga raspuns
Raspunsuri (16)

Psih. Roxana Olaru
acum 10 ani
Buna seara,
Va recomand sa vorbiti cu mama dvs. In mod sigur va va intelege si va va sprijini.
Imi dau seama ca prin comportamentul lui v-a facut sa va simtiti responsabila de ceea ce s-a intamplat, dar nu este asa.
In momentul in care spui "NU" acesta trebuie sa fie respectat.
Violul nu ar trebui ascuns si mentinuta relatia cu om abuziv.
Vorbiti cu parintii dvs si lasatii sa va ajute si sa ia masurile necesare pentru a nu mai putea fi ranita de acest om.
Va recomand si sa apelati la suport de specialitate. A discuta cu o persoana pregatita pentru astfel de situatii va va ajuta sa integrati aceasta experienta grea in viata dvs.
Daca sunteti din Bucuresti si doriti sa vorbiti cu un psihoterapeut ma puteti contacta cu incredere.