.
Eu am 25 ani, iar sotul meu 33.La 19 ani sotul meu a avut o relatie cu o fata de 18, fiind copii fara minte,ea a ramas gravida si el a luat-o de sotie.La un an de la nasterea baiatuluiau au divortat din cauza impotrivirilor si intrigilor din toate partile, in special mama lui.In felul lui a iubit-o si au trecut impreuna prin 3 ani grei(au stat cu chirie 1 an, cat ea a fost gravida).El a castigat custodia baiatului din cauza neprezentarii ei, dar copilul a fost si este crescut de fosta lui soacra .Urmatorii 2 ani a umblat cu mai multe femei si in cele din urma si-a ales a doua sotie, cu 6 ani mai mica decat el, o fata frumoasa de 18 ani.La 19 ani ea a ramas gravida si s-au casatorit in timpul sarcinii. Nu s-au casatorit din cauza sarcinii, deja erau mutati impreuna la el, iar copilul l-au dorit pentru ca se iubeau foarte mult. Nici cu aceasta fata mama lui nu era de acord(mama lui este o femeie autoritara, mandra, barfitoare, rea - l-a nascut pe sotul meu la 40 ani si pe fratele lui la 31),nimic nu-i convenea, ca si la prima sotie.
Fosta este frumoasa, desteapta(dupa despartirea lor a terminat o facultate), ambitioasa, iubitoare, fidela, cu multe alte calitati, dar egoista, nu foarte harnica, orgolioasa, daca vrea ceva trebuie sa fie cum vrea ea. Pana sa nasca baiatul a fost bine intre ei, chiar daca mai aveau probleme din cauza parintilor lui, iar el se mai uita in gura mamei lui(era atasat de mama lui - asta a fost greseala lui).Dupa ce a nascut au inceput adevaratele probleme intre ei si s-au mutat la mama ei(care e putin nebuna si dezordonata). Au stat la ai lui 2 ani si la mama ei 1 an, dupa care s-au despartit in urma unei batai reciproce, si-au carat pumni unul altuia(ce strica cel mai mult o femeie? GURA!).El a iubit-o mult, chiar daca a inselat-o si gravida in 6 luni cand ea a plecat in provincie fara el(nepermitandu-i serviciul)spunandu-i sa amane pentru cand vor putea pleca impreuna (incapatanata). Oare a inselat-o din razbunare?
El este foarte sincer, familist,muncitor,fidel, i-si iubeste copiii,a renuntat la parerile mamei lui de cand este cu mine si alte calitati, dar este introvertit,
Noi suntem de 6 ani impreuna, de 5 ani locuim impreuna, de 2 ani am facut nunta(are nunta doar cu mine, cu celelalte doar civil) si totusi mi-e teama sa fac un copil.Am incredere in el, stiu ca nu ma inseala, dar e ceva ce-mi umbreste fericirea si-mi imbolnaveste mintea-FOSTA.
Primul lui baiat are acum 13 ani si vine la noi si este foarte atasat de mine, mai mult decat de tatal lui, dar al doilea are 6 ani si nu vinepentru ca mama lui nu-l lasa. Noi doua ne cunoastem de la inceput si eu am vrut sa fie bine pentru toti, am fost de acord si sa vina acasa cu baiatul ca sa-l vada bunicii, platim pensie alimentara lunar si mai dam bani si de cate ori are nevoie plus cadouri.Eu incerc sa fiu corecta cu copiiisi daca-i cumpar unuia ceva i-i iau si celuilalt(si parintii mei s-au despartit cand eu aveam 5 ani,am ramas la tata si mama vitrega o consider mama mea adevarata, chiar o iubesc).El fiind introvertit eu sunt cea care-l indeamna sa mearga mai des la baieti, sa le mai cumpere ceva(nu avem probleme cu banii), ba chiar sa le dea mai mult. Noi locuim tot cu parintii lui(au 73 ani), dar avem planuri sa ne mutam in casa mea(neintelegeri cu a-i lui,_nici pe mine nu ma vor).
Problema mea este ca pe el il mai intereseaza viata fostei(unde lucreaza, cu cine este(nu s-a casatorit), ce face, ce probleme are)si daca vorbeste cu ea la telefon i-mi spune chiar si ce a vorbit, dar sterge apelul. Ea nu lasa copilul sa se intalneasca cu tatal lui fara sa fie si ea prezenta, dar i-i interzice sa fiu si eu prezenta(poate, pentru psihicul copilului, caci stiu ca nu are nimic cu mine). Daca are nevoie de bani ea, i-i dam, dar el nu vra sa-i dea banii, ci merge cu ea sa-i cumpere baiatului(spune ca ea ii foloseste in alte scopuri daca nu)si am spus ca sunt de acord, dar sa-si vada baiatul, dar ea gaseste motive sa nu i-l aduca.De exemplu in 2009 s-a intalnit cu ea de 14 ori sa cumpere pentru baiat, dar intr-un an el a vazut baiatul o data. Asta ma doare, de ce intalneste cu ea daca nu vede copilul, banii i-i poate trimite si prin posta. Dupa ce locuiam impreuna de 2 ani intr-o zi mi-a zis de 3 ori pe numele ei in loc de al meu, oare se gandea la ea? De multe ori cade pe ganduri cand ma tine in brate si nu stiu la ce se gandeste, oare la ea?
Stiu ca ma iubeste, stiu ca nu ma inseala, stiu ca nu ma minte caci de multe ori chiar daca stie ca ma doare tot imi spune(asta eu i-am cerut mereu, orice ar fii sa nu ma minta niciodata ca daca aflu ne despartim, sunt in stare sa iert multe, chiar si inselatul, dar nu minciuna)dar oare de ce-mi simt sufletul greu si nesigur, de ce nu poate el s-o uite pe a doua sotie asa cum a uitat-o pe prima?
As vrea sa scap de obsesia asta ca ar mai simtii ceva pentru ea, chiar daca stiu ca nu m-ar insela niciodata cu ea.
Nu simt gelozie, nu simt nimic impotriva ei, nu-l cauta niciodata fara motiv, nu suna noaptea, ne-am intalnit noi doua, am vorbit, stiu ca ea a trecut peste, dar oare el a trecut peste?
OARE CE SIMTE EL PENTRU EA?
OARE AM EU NEVOIE DE PSIHOLOG? (in sensul bun)
Adauga raspuns
Raspunsuri (30)
celia
acum 14 ani
esti o femeie curajoasa..nu m-as fi bagat in asemenea probleme niciodata.daca totusi ai facut-o si il vrei cu tot sufletul incearca sa ti-o scoti din minte pe cealalta ca incepi sa faci o obsesie pt ea si in cele din urma ii induci fara sa vrei si lui ideea..fii mai frumoasa ca ea,ingrijeste-te cu mult mai mult,fii mai gospodina ca ea,fii mai ordonata ca ea,daca ai o facultate incepe si pe a2a,incearca sa o depasesti si chiar sa o privesti de sus..in fond tu ai ce ea nu are:il ai pe el!cumpara-i copilului cadouri si incearca sa i le trimiti prin el,nu te arata suparata cand merge cu ea la cumparaturi dar nici tu nu sta acasa sa-l astepti ci spunei"ok,cat tu faci cumparaturile pt copil eu merg sa imi iau o bluza"..umpleti mintea cu altceva in afara de ea..alungati-o din minte si spune-ti in fiecare zi de cate ori e nevoie:sunt mault mai frumoasa si mai desteapta decat ea!succes
Raspunde
0
Advertisement
cristina elena
acum 14 ani
Multumesc. Am dat un raspuns pentru toate comentariile. Este la intrebarea mea, astfel poate fi vazut de toata lumea.
Raspunde
0
Silvia,Iasi
acum 14 ani
Eu as face un copil cu el.Copilul stabileste o legatura mai stransa intre soti. Daca spui ca a iubit-o foarte mult pe fosta si ca ea se cramponeaza de el, trebuie sa aveti impreuna un copil. Stiu, vor spune unele ca folosesti copilul..., dar mai devreme sau mai tarziu, va trebui sa aveti un copil al vostru. Mai bine mai devreme.Succes!!!
Raspunde
0
shalegna
acum 14 ani
Cea mai mare p***ae sa crezi ca un copil il va face sa te iubeasca mai mult! Cel mai prost sfat pe care mi l-au dat si mie la vremea mea apropiatii si apoi am crescut singura acel copil. Las-o balta, ori te iubeste si o lasa mai moale cu fosta, ori te obisnuiesti cu ideea ca va trebui sa-l imparti toata viata cu alte 2 persoane. Nu depinde decat de tine ce vei face cu viata ta
Raspunde
0
Laura
acum 14 ani
fals,copilul nu este o cheie magica intr-o relatie ca sa va uneasca,ceea ce s-a dovedit mereu ca exista majoritatea cazurilor de divort au copii.Ceea ce invinge intr-o relatie de cuplu este compatibilitate,respect si iubire,in momentul cand nu mai exista atrctie intre cei doi pot sa aiba 10 copii,atunci invinge rutina si se ajunge la despartire.
Raspunde
0
Valentina
acum 14 ani
Intelept raspuns ti-a dat Celia; eu sunt recasatorita, am doi copii din prima casatorie, sotul meu are doi din prima casatorie, iar amandoi nu avem pt ca eu nu mai pot avea copii; el are si nepoti, iar cand merge sa-si vada fata si nepoata, e posibil sa se vada si cu fosta; fata lui e atasata de mine, nepotica la fel, dar sa nu uiti: sangele apa nu se face; si un copil NU leaga un cuplu, nici doi nici zece!! daca-l vrei (copilul), asa sa te gandesti ca e al tau! eu am divortat cand copiii mei avea 10 respectiv 5 ani si tatal lor nu-i cauta niciodata, sotul meu cand copiii lui aveau 15 respectiv 18 ani, si....ne-a impiedicat ceva sa divortam? Dupa atatia ani??!! Timpul le rezolva pe toate. Fii cum a spus Celia ca foarte bine ti-a spus, dar copilul fa-l daca ti-l doresti! si , eu l-as face, chiar daca l-as creste singura! Ma bucur de copiii mei, acum studenti amandoi, si stii ceva?? si eu sunt studenta la zi, la buget (si am si serviciu in ture)! Ai incredere in tine, fii frumoasa dar mai ales simte-te frumoasa! Daca nu ai timpul ocupat, ocupati-l! Fa inca o scoala, poate intr-un domeniu care sa te intareasca (psihologie, asistenta sociala...); fa ce-ti place: daca poti impreuna cu el, dar daca nu.... nu reenunta la viata ta, asteptandu-l! Asta nu e o solutie! Nu sta in casa cand el alege sa mearga la cumparaturi cu ea! Fa-te frumoasa si iesiti amandoi din casa, deodata! Tu la o pizza, la un film, la... ce vrei tu, daca el tu te are in program!! Daca te iubeste se va schimba - poate veti merge toti trei la cummparaturi!. Daca vrei sa mai vorbim, scrie-mi, poate luam legatura mai direct, nu asa! Si AI GRIJA DE TINE!
Raspunde
0
daniela
acum 14 ani
raspunsul dat de valentina este exact la obiect
urmeaza sfatul dat de ea.
este OK.
bravo felicitari pentru sfat.
Raspunde
0
carolyna
acum 14 ani
Georgiana nu fi pesimista, o sa treci si peste asta. Incearca ca sa vorbesti cu el pe departe! Nu incerca sa pari geloasa, ca vei strica tot cu asta! mai bine ar fi sa te ocupi cu ceva de folos, incearca sa-i atragi atentia luind ceva nou pentru tie!In fine FII TARE! SUCCES!!!
Raspunde
0

Psih. Paraschivescu Carmen
acum 14 ani
E admirabil ca aveti relatii asa de bune cu copiii lui si fostele sotii, dar cred ca trebuie sa va delimitati putin granitele familiei voastre actuale. Citind, mie mi-a fost foarte greu sa inteleg cum se impart acum resursele financiare, de timp si chiar afective intre toti "actorii" vietii voastre. Nu aveti un program stabil de intilniri cu copiii, nevoile fostei sotii pot aparea oricind iar disponibilitatea voastra de a le implini pare nelimitata. Intr-un mod civilizat cred ca ar trebui sa stabiliti clar cind poate interveni in viata voastra si cite resurse ii puteti acorda.
Nu cred ca trebuie sa intri intr-o concurenta cu fosta, pe plan personal cred ca te poate ajuta o terapie individuala, cum spuneai tu, "in sens bun" :) Iar pe plan familial si al reasezarii relatiilor cu toti ceilalti, tinind cont de situatia actuala, cu siguranta o terapie de familie v-ar fi foarte utila.
Numai bine!