.
am 30 de ani si sunt casatorita de un an...locuiesc impreuna cu sotul meu de 2 ani dar parca am fi impreuna de-o viata,ma neglijeaza total,parca nici nu as exista,viata sexuala e un dezastru,pot spune ca lipseste cu desavarsire...nici macar nu ma mai saruta...e ca un robot...la munca si acasa...nimic altceva....imi spune ca s-a casatorit cu mine pentru tot restul vietii dar mie nu mi se pare o CASATORIE asa cum e a noastra.stiu ca nu ma inseala,nu pleaca nicaieri...nu stiu ce sa cred...daca incerc sa vorbesc cu el spune ca e obosit,stresat,ca el nu poate sa fie ca mine iubitor,vesel,pasional etc...un sfat,va rog.multumesc,Anca.
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psih. Marcu Ioana-Corina
acum 12 ani
Buna ziua,
O relaţie în care comunicarea lipseşte cu desăvârşire este o relaţie aflată în mare suferinţă, sau, poate că este aproape moartă. Calitatea şi durabilitatea unei relaţii de cuplu depinde în primul rând de maniera în care comunică cei doi parteneri. Împărtăşirea reciprocă a ideilor, trăirilor, nevoilor sau dorinţelor personale face cuplul funcţional şi creează terenul propice pentru o viaţă împlinită şi fericită în doi. Prin ascultarea şi preocuparea reciprocă, bărbatul şi femeia pot comunica eficient, dăruindu-şi unul altuia cel mai de preţ cadou, şansa de a evolua împreună şi de a trăi experienţa fericirii în doi la un nivel înalt de satisfacţie şi împlinire.
Satisfacţia sexuală reciprocă reprezintă un aspect foarte important pentru ca o relaţie de cuplu să fie completă.Se spune că spre deosebire de mintea umană, corpul nu ştie să denatureze realitatea. Corpul este asemenea unei oglinzi clare ce reflectă starea ta emoţională. Cu alte cuvinte, viaţa sexuală este o reflexie a relaţiei tale sufleteşti. Epuizarea sexuală simbolizează tensiunile, nemulţumirile şi frustrările din relaţia ta de cuplu. Toate conflictele dintre parteneri, mai mult sau mai puţin mocnite, ţin companie celor doi în dormitor.
Va recomand sa apelati la ajutor de specialitate, indeosebi la terapia de cuplu. Daca sotul dvs nu este disponibil atunci pentru o mai buna intelegere si gestionare a situatiei va recomand sa mergeti chiar si dvs. singura.
Mult succes!