.
E destul de complicat sa explic in cateva randuri ce mi se intampla, dar am sa incerc. Sunt casatorita de 5 ani si avem o fetita de 3ani. In acesti 5 ani aproape ca a fost o relatie normala, cu bune si rele. In schimb, in ultima perioada de timp, de cand sotul meu si-a gasit o partenera virtuala (in urma unui joc online), s-a schimbat in rau: bea aproape zilnic si isi petrece majoritatea timpului in fata calculatorului conversandu-se cu acea persoana. A uitat de obligatiile ce-i revin si de copilul ce urmeaza sa vina, pentru ca am ramas din nou insarcinata. Am incercat sa vorbim, dar imi spune ca exagerez ca nu are nimic cu femeia aceea. Totusi, schimbarea in rau creste pe zi ce trece. Cum sa-l fac eu sa se "trezeasca"?
Adauga raspuns
Raspunsuri (8)
Liviu
acum 11 ani
scamatoarea a scris: "Sa sper in mai bine?"
________________
Rasp.: Aveti posibilitatea de a alege între două tipuri de atitudine:
1) Mai degrabă prefer să-mi hrănesc iluziile care mă propulsează înainte: e mai bine să fii OPTIMIST şi să te înşeli, decât să fii pesimist şi să sfârşeşti prin a avea dreptate.
2) Mai degrabă prefer un PESIMISM REALIST, decât un optimism nerealist. E mai bine să am aşteptări (relativ) mici de la mine, de la alţii şi în general de la viaţă, decât să am aşteptări prea mari şi să risc să fiu dezamăgit/ă.
Raspunde
0
Advertisement
Liviu
acum 11 ani
[ excurs ]
Foamea de hrana mentala si emotionala se manifesta la fel ca foamea fizica
- Fr. Perls (fondatorul Gestalt-Terapiei) observa pe buna dreptate ca asa cum unii oameni nu au rabdare sa mestece mancarea reala, tot asa nevroticul nu acorda suficient de mult timp pentru "a mesteca" hrana mentala.
- Nevroticul este in permanenta "avid" de afectiune, dar aceasta foame nu este niciodata satisfacuta.
- Unul dintre factorii fundamentali ai comportamentului nevroticului este acela ca el nu poate asimila afectiunea care ii este aratata de ceilallti. Refuza s-o accepte sau o depreciaza, in asa fel incat i se pare neplacuta sau lipsita de valoare de indata ce a obtinut-o. Din cauza acestei nerabdari si aviditati, in lume exista multa p***ae.
Raspunde
0

Psih. Gabriela Miu
acum 11 ani
Buna, este dificil de facut ceva in situatia in care sotul tau nu `vede` ca are o problema. Uneori toate evidentele ne lasa indiferenti pentru ca ceva doare. Totusi, incearca sa il intrebi ce il doare , ce il impinge catre acea relatie virtuala, intreaba-l ce il sperie (poate ii este teama de venirea pe lume a unui nou copil- relatia pe internet nu presupune nici o obligatie careia sa fie nevoit sa-i faca fata). Insista sa discutati. Numai asa poti afla ce se intampla. Succes!