.
Am un barbat care ma iubeste si imi e cel mai bun prieten. Comunicarea e de nota 10, pot vorbi cu el aproape orice. Aprape, inseamna ca exista ceva ce e tabu. Si anume sex. Sexul e praf. Sotul meu e mai mare cu 7 ani si cred ca sunt prea multi. Nu are disponibilitate si nici dorinta. Am incercat sa discutam de nenumarate ori(eu am foarte mult tact) dar nu am reusit. M-am resemnat.
Doar ca are un bun prieten care a inteles cum stau lucrurile si de un an de zile tot incearca subtil sa ajunga mai aproape de mine.
Este un barbat frumos, timid, arata bine, inteligent si cu probleme in casnicie, sotiei lui, culmea nu-i place sexul.
Simt nevoia sa fac sex. Sex nu dragoste.
Ma poate condamna cineva ca nu imi place sa ma masturbez?
Problema e ca din cauza sentimentului de vinovatie deja nu mai dorm bine, sunt aerina si mi-e teama ca s-ar putea afla.
Mi-as vrea linistea inapoi dar ....sunt om , am si eu dorinte si nevoi, insa nu-mi doresc sa ranesc pe nimeni si relatia cu sotul meu sa nu aiba de suferit.
AJUTOR Cum sa fac sa fie bine? Treaba cu discutati nu mai merge, o incerc sub diverse forme de 5 ani
Adauga raspuns
Raspunsuri (55)

Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia
acum 12 ani
Buna seara,
Daca relatia dvs. cu sexul opus este nefericita, poate ar fi necesar sa incepeti sa va redescoperiti pe dvs ca persoana.
Noi insine suntem sursa succesului sau a esecului, nu putem scapa de noi insine si nu ne putem inbunatati conditiile de viata fugind.
Multe casatorii pot fi salvate si multe alegeri gresite pot fi transformate in unele corecte, daca oamenii inteleg mai bine cum sa traiasca impreuna.
Daca cineva este blocat intr o casatorie nefericita, nu este necesar sa caute un alt partener care sa se ridice la inaltimea asteptarilor sale, poate incerca sa redescopere partenerul prezent si, cu mai multa intelegere, a doua alegere a aceleiasi persoane se poate dovedi a fi mai norocoasa.
Spuneti ca sunteti o persoana care aveti mult tact, ok!
Va sugerez sa consultati impreuna cu sotul dvs un psihoterapeut, cu ajutorul terapiei de cuplu va puteti redescoperi valorile. Daca partenerul dvs de cuplu nu este de acord, atunci puteti solicita dvs terapie sau consiliere.
Decizia va apartine, indiferent de alegerea pe care o veti face!
Cu bine!