.
Buna seara. Ma confrunt cu o problema mai complexa de cateva luni, si as dori raspunsul unui psiholog.
Incep prin a spune ca am 26 de ani si am o relatie de aproape 7 ani. Inainte sa incep aceasta relatie baiatul mi-a fost un foarte bun prieten si coleg de clasa in liceu. Am inceput aceasta relatie imediat ce am terminat liceul. Totul a mers foarte bine si frumos intre noi pana acum 2 ani, cand a avut loc prmul eveniment nefericit pentru mine, m-a inselat.Nu mi-a marturisit el, a trebuit eu sa cercetez si sa aflu.Au urmat lungi discutii, el a renuntat la acea persoana, si mi-a marturisit mie ca daca ar gandi cu inima ar renunta la mine daca s-ar lua dupa ratiune m-ar alege pe mine.Mi-a mai spus ca stie ca eu ii sunt echilibrul lui in viata si ca sunt femeia ideala pentru el pentru si-o dori ca sotie si mama pentru copii lui.Totul a incercat sa se repare, sa dam uitarii momentul nefericit,timp de un an. Dupa acest an a inceput iar sa scartaie relatia, s-a hotarat el sa se departeze de mine din ce in ce mai mult. Ulterior am ajuns la o pauza desi inca locuim impreuna. In timp el a inceput sa isi creeze o alta relatie cu o persoana cu care si-a inceput relatia doar de dragul de a imi arata mie cum el poate sa aiba o alta relatie imediat ce facem noi o pauza.Si prima fata cu care m-a inselat si cea de-a doua cu care si-a inceput o relatie la propriu, erau fete din anturajul lui, cu care mai petreceam si eu timpul din cand in cand, si care ma admirau pentru incredere pe care o aveam eu in el. Eu il iubesc foarte mult si nu pot renunta la el. Nu ma pot vedea a o lua de la zero fara el, sa ma rup complet sa plec de langa el. Nu pot sa imi caut alt barbat, el este singurul meu barbat pe care l-am acceptat in viata mea, in casa mea in patul meu.Desi am cunoscut diversi barbati dealungul anilor dar niciunul nu m-a atras cum continua el sa faca.As vrea cateva cuvinte din partea unui psiholog cu privire la mine si la starea mea, si la teama mea de a o lua de la zero .Multumesc.
Adauga raspuns
Raspunsuri (13)

Psih. Roxana Olaru
acum 10 ani
Buna ziua,
Uneori, in momentul in care o relatie se intinde peste cativa ani este mult mai greu de a iesi din ea, de iti schimba viata, de a o lua de la zero. Cu toate acestea este posibil.
Poate ce va va ajuta este sa va ganditi un pic la ce va atrage asa de mult la el, ce va determina sa credeti ca el este singurul barabt potrivit pentru dvs, desi realitatea arata altceva.
Totusi, este important sa fiti constienta ca a lucra singura cu dvs are limite. Incercati sa mergeti pana in punctul in care simtiti ca puteti si in momentul in care va simtiti blocata apelati la ajutorul unui psihoterapeut.
Daca sunteti din Bucuresti ma puteti contacta.