.
am o relatie de 4 ani cu un baiat ,dar uneori nu ma simt iubita,imi doresc sa fiu mult mai apreciata si mai rasfatata.el se comporta foarte rece cu mine si nu inteleg de ce
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Claudia Popa
acum 13 ani
Ac***a in vedere ca relatia dureaza de 4 ani, ar trebui sa porti o discutie deschisa cu partenerul tau, sa discutati despre nevoile tale si despre comportamentul sau rece.
Femeile si barbatii isi manifesta iubirea in mod diferit si de aceea pot aparea ganduri conform carora partenerul nu ne apreciaza suficient. Discutand despre trairile si nevoile fiecaruia in ceea ce priveste viata de cuplu, poti descoperi ca el te iubeste in felul sau si ca nu are nici cea mai mica idee despre gandurile ce te macina pe tine. Explorand impreuna lucrurile pot evolua spre mult mai bine.