.
Buna ziua.Sunt intr-o relatie de ceva timp..dar partenerul e foarte gelos..nu am nimic impotriva dar e obsedat de trecuticul meu..am mai avut o relatie inainte sa il cunosc pe el.. imi spune tot felul de reposuri( de ce i-am iubit) si intrebari de genul asta nu mai am raspunsuri si ne certam mereu... traieste cu trecutul meu si eu ii iert prezentul...e foate aclamat de fete.. si totusi nu am nimic cu asta..nici nu am cum sa am...Acum e plecat cu facultatea.. si se comporta urat ..nu mai stiu c comportament sa am..in rest ne intelegem perfect..ne implicam...dar chestia asta ne omoarata... si inainte de mine ia placut viata la maxim.. Va rog sa imi dati niste sfaturi.Va multumesc!
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 10 ani
Draga Andreea, inteleg ca iti este greu sa suporti gelozia partenerului tau. Exista mai multe motive pentru care unii oameni se comporta cu gelozie. Intr-o oarecare masura este normal sa avem si astfel de sentimente, insa - ceea ce este prea mult strica. Comportamentele cu gelozie, reprosurile, teama obsesiva, suspiciunea, posesivitatea sunt atitudini irationale. Aceste comportamente nu sudeaza relatia, ci din contra, cu timpul afecteaza apropierea si comunicarea dintre parteneri.
Andreea, este nevoie ca tu sa inveti sa fii ferma, sa discutati serios despre acest subiect si sa va stabiliti niste limite sanatoase, sa nu permiteti orice comportamente indezirabile - care va provoaca suferinta.
Mai multe despre gelozie poti intelege citind acest articol:
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/gelozie/
Succes!
Psiholog Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro