.
Buna ziua,ma numesc Nicoleta,am si eu o mare problema la care nu gasesc nici o solutie ,
In primul rand , am 20 de ani sunt casatorita de aproape 2 ani si nu e totul asa cum ma steptasem eu,
Locuiesc in casa cu parintii sotului,bunica , cumnata si cei 3 copii ai sai,ideea e ca am ajuns la epuizare si fizic si psihic,eu m grija de cei 3 copii ma ocup cu treburile casnice cat cumnata este plecata in strainatate cate 3 -6 luni,si l urma tot eu ajung la critici si la nemultumiri, eu nu mi am dorit decat o casa si sa am familia mea proprie nu sa ma ocup de familia altuia, eu am vrut sa ma mut separat dar el nu vrea ,cu ideea ca nu poate sa si lase mama,eu nu mai stiu ce sa fac m innebunesc pe zii ce trece, nu pot vorbii cu nimeni , nu am sprijin moral din partea nimanui nici macar al mamei mele, sunt judecata din toate partile...oare ce sa fac sa ma despart sau cum sa procedezzz??
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)

Psiholog A.S
acum 9 ani
Buna ziua,
Despartirea nu cred ca ar fi o soultie , in momentul in care tu te intelegi bine cu sotul tau . Ar fi indicat sa il iei deoparte si sa vorbiti despre asteptarile tale in ceea ce priveste casnicia voastra. Poate in felul acesta ajungeti la un numitor comun. Atributiile pe care tu le ai acolo sunt mari , si nu tin numa de tine. O discutie clara si obiectiva cu membrii familie te-ar ajuta sa decizi ce anume poti si vrei sa faci cu viitorul vostru. Ma gandesc ca i-ti este f greu mai ales cand nu ai cu cine discuta Poate aici vei gasi sprijinul necesar .
Mult sucees!