.
Salutare, este destul de ciudat sa cauti astfel de articole ca barbat si sa vezi ca esti printre putinii care sunt interesati de asa ceva, semnul meu de intrebare oricum ar avea un raspuns firesc 4 femei la 1 barbat. Acum hai sa trecem la lucruri mai serioase, am o relatie de 5 ani si ceva, o relatie care a inceput frumos, am trecut peste multe lucruri impreuna, prietenii mei ne tot tachinau si imi spuneau ca nu este de mine, eu ambitios dorind o prima relatie serioasa am trecut peste toate lucrurile urate pe care le auzeam, dar dupa un an si jumatate au aparut si primele probleme, eu in provincie ea la facultate, in camin intr-o seara s-a pipait cu fratele unei colege de camera, am aflat in dimineata urmatoare si eram destul de terminat, dar am zis sa trec peste, apoi la inca jumatate de an imi puneam semne de intrebare de ce se culca tarziu, asa ca am instalat un soft de urmariere pe calculator si am aflat ca flirta cu un timp cunoscut pe net, isi dadusera intalnire in Bucuresti, ne-am certat f.tare si ne-am despartit pentru 3 saptamani, timp in care ea s-a intalnit cu acel tip au facut sex, iar dupa aceea iar ne-am impacat, in acest timp ne tot certam din cauza banilor, decat eu lucram, ea era la facultate, stateam impreuna si bani nu erau suficienti, iar ea nu vroia sa se angajeze in provincie, asa ca acum 3 ani am venit si eu in Bucuresti, amandoi lucram aici, castiguri destul de bune, acum 2 ani a facut un credit, am luat o masina de afara (pe numele meu) cu speranta de a o revinde la un pret mai bun, a venit criza si am ramas cu ea, in martie 2009 ea a ramas fara serviciu (a primit salariu la zi si doua luni compensatorii), au inceput discutiile, cheltuielile destul de mari ne-au creat o situatie conflictuala si s-a tot agravat in fiecare luna, iar peste toate astea eu am facut un alt credit in august pe numele meu, din care nu ne-am prea ales cu nimic concret si de atunci problemele au explodat, in decembrie a reusit sa se angajeze, sa castige si parea ca situatia isi revine, numai ca a inceput sa iasa la suc,bere, film cu colegi, acasa la colegi la ziua unuia dintre ei, numai ca pe mine nici nu ma intreba daca vreau sa merg, "nimeni nu vine cu prietenul/ prietena acolo", am incercat sa ii explic ca totusi noi avem 5 ani impreuna si nu cred ca erau colegi/colege cu relatii asa de serioase, dar apoi mi-a venit din pacate si confirmarea, pe factuara de telefon, catre un numar apeluri de cate 2 ore, mesaje la 1-2 noaptea si confirmarea ca ii placea de acel coleg, dar ca nu s-a intamplat nimic si de atunci situatia a degenerat, eu sunt vinovatul ca nu am scos-o (in club, suc, plimbare in parc), sa specific ca eu am lucrat 13 ani in cluburi dj si nu prea mai imi arde sa ies, dar facem plimbari la munte 1 data pe luna, la mare, acum 6 luni in Germania 3 zile, dar din cauza job-ului actual (de club m-am lasat acum 2 ani, pana atunci mergea in fiecare seara cu mine, iar eu nici daca vroiam nu puteam sa calc stramb si nici nu s-a intamplat pana acum lucrul asta), lipsa banilor cu 2 rate, chirie si platile lunare nu prea ma atrageau sa mergem in oras si asa am ajuns sa ne certam rau, ea imi tot reproseaza ca a facut imprumut si masina este pe numele meu si sa ii achit creditul, numai ca de 3 ani de cand suntem in bucuresti ea a castigat 8000 de euro iar eu in jur de 21000 de euro, bani din care am mers in plimbari, nunti, platit facultati, imbracaminte iar ea are un credit de 5000 iar eu de 8000, si imi reproseaza ca ea nu a cheltuit 8000 de euro cu mine, ca i-am cheltuit singur (partial adevarat, dar o treime din banii aia sunt cheltuii cu ea, nemaipunand la socoteala faptul ca eu castig aproape de 3 ori cat ea), si i-am spus ca daca ne despartim ii achit 80% din credit iar al meu mi-l achit eu, dar ea tot nu este multumita( tineti cont ca a terminat psihologia si este la master), una peste alta eu sufar cel mai tare (cred ca o iubesc, nu este obisnuinta), in sufletul meu nu pot sa renunt la ea, dar parca am acceptat prea multe si nu prea se mai merita sa imi bat joc de mine.In speranta ca nu v-am plictisit si sper ca am scris corect totul, este 4 dimineata si nu mai revin sa corectez textul, astept un raspuns profi, multumesc.
Adauga raspuns
Raspunsuri (8)
cionica
acum 14 ani
Daca vrei ceva profi de ce ai apelat la un astfel de site pentru a-ti expune problema? Daca ai citi inca o data tot ce ai scris tu aici as zice ca deja cunosti raspunsul la problema ta. Ciudat ca pe ultima suta de metri cam te-ai axat pe bani, credite, castiguri cand problema ta adevarata este " WTF???pentru ce ramai cu ea in continuare?". Aici nu ai nevoie de un raspuns profi, elegant....ca as putea sa ti-l dau si pe ala dar tu ai nevoie de o trezire la realitate! Tipa nu da doi bani pe tine, nu are nici o jena sa te insele, sa cheltuiasca banii in nestire nestiind ce inseamna sa ai resposabilitati sau cum sa faci sa achiti un credit. La cat castigati puteati sa va achitati datoriile dintr-un foc. Trezestete omule. Dupa cate sacrificii ai facut pentru ea cred ca este timpul sa cunosti o fata cu picioarele pe pamant, care sa-si doreasca o relatie stabila. O iubesti...dar iubirea nu are ce cauta la judecata faptelor expuse de tine mai sus! E alegerea ta si cred ca e timpul ca TU sa fii pe primul loc!
good luck!
Raspunde
0
Advertisement
tiniy_san
acum 13 ani
baiatu sa axat pe bani pentru ca femeiele cand e sa le spui ca au intrecut limita si ca daca nu se cuminteste pleaca la masa, iti baga in fata bani. pararea mea este ca trebuie sa o trezesti. incearca sa o lasi, cu toate datoriile care la aveti impreuna. pt ca chiar daca tu crezi ca o iubesti acum o sa ajungi sa o urasti din cauza ca te face sa suferi, si poate ca o sa fiti casatoriti si o sa fie mai greu sa o lasi. crede-ma are nevoie de un soc, o schimbare, sau pleaca tu pt 5 zile fara sa ii spui nimic sa vezi cum reactioneaza. sincer cred ca se intampla cu toate femeiele la un moment dat dar isi dau seama de ceea ce se intampla abia cand nu se mai intampla.
Raspunde
0

Psih. Catalina Dragulanescu
acum 14 ani
DonAntonio, s-au adunat, intr-adevar, destule si ai dreptate sa vrei sa schimbi ceva... In realizarea unei schimbari, esentialul este ca cel care incepe un demers de schimbare sa fie acelasi cu cel care doreste schimbarea si care si actioneaza in acest sens. A doua conditie esentiala este sa te gandesti ce anume tine de tine si ce nu (ce poti tu face si ce ar trebui sa faca ea), ce anume vrei tu pe viitor si ce anume vrea ea. Daca amandoi raspundeti asemanator la aceste intrebari, daca planurile voastre p***ancid, atunci va recomand o consiliere de cuplu. Daca nu, atunci iti recomand o consiliere psihologica individuala. Succes !