.
iubita mea ma iubeste platonic , nu vrea sa faca sex , si ma si minte intr-una , zice ca ii vine sa faca sex numai cand ma vede , dar cu toate astea ma respige care ar fi sfatul dumnevoastra , va multumesc anticipat as dori confidetial sa nu fie publicat va multumesc de intalegere
Adauga raspuns
Raspunsuri (8)
TataNicu
acum 12 ani
Iubita nu te minte. Doreste sa faca ceva cu tine, dar nu o face pentru ca implicatiile sunt mai mari. Poate ca fata nu vrea aventura ci o relatie stabila, dar daca tu nu ai argumente tari (situatie materiala, ocupatie stabila si bine platita) este normal sa te respinga, depinde si de varsta pe care o aveti.
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia
acum 12 ani
Buna ziua,
De mici copii suntem invatati ca iubirea este ceea ce se intampla unui individ cand intalneste obiectul " potrivit " pentru manifestarea actiunilor sale.
Iubirea, ca orice emotie, functioneaza permanent in scopul sustinerii telurilor fundamentale ale unui individ. Prezenta ori absenta iubirii, directia si gradul sau, la fel ca si durabilitatea depind in fiecare caz de de atitudinea de baza fata de relatia dintre sine si cealalta persoana.
Iubirea este o Sarcina a Vietii cu care se confrunta fiecare om ca parte a responsabilitatii umane.
Exista o responsabilitate pentru propriul comportament, aici sunt mai multi factori, depinde de varsta pe care o aveti, de valorile fiecaruia dintre voi, de asteptarile si scopurile personale constiente sau inconstiente.
Daca doriti un raspuns la problema dvs, va sugerez solicitarea unui consult psihologic.
Ar fi nevoie de mai multe date personale. Daca prietena dvs accepta ati putea solicita terapie de cuplu.
Cu bine!