.
de 3 luni de zile de cand m-am mutat cu viitorul sot nu suport sa-l stiu in vizita singur la alti prieteni sau rude si nici sa stiu ca el primeste vizite de la acestia in lipsa mea. serviciul meu este de asa natura incat trebuie sa calatoresc in alte localitati cel putin 3-4 zile pe luna. oricat as vrea sa nu-mi pese, pentru ca stiu ca nu face nimic rau am tendinta de a-l controla, de a sti tot ce face, si, mai ales, sa-l stiu singur si fara companie. daca nu ma suna atunci cand vreau eu am senzatia ca este influentat negativ de fratele lui cu care petrece mult timp, el fiind vecin cu noi. iubitul meu este o persoana calma, care nu a ridicat vocea niciodata la mine in 2 ani de zile si este deranjat de reprosurile si tipetele mele tot mai dese. vreau sa incetez cu acest comportament, dar inca nu am gasit o modalitatea de a ma controla.
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)

Psih. Liliana Munteanu
acum 13 ani
Buna ziua, Anca,
inteleg ca iti doresti sa te calmezi in legatura cu reactia ta fata de viitorul tau sot atunci cand acesta are o viata sociala. Care este nivelul de incredere in partenerul tau? Ce crezi ca se poate intampla? Cum iti imaginezi ca se simte el cand tu ridici tonul? Ce anume simti in aceste situatii, cand pleci si stii ca el are diverse intalniri cu prietenii? In ce fel partenerul tau te asigura de fidelitatea lui? Spui ca este deranjat de reprosurile tale, in ce fel?