.
Am cunoscut un barbat in virsta de 33 ani care dupa 3 luni m-a cerut in casatorie.Neobisnuit mi s-a parut comportamentul exaltat controlul perseverent exercitat de el asupra mea ,control motivat de el ca fiind consecinta unei iubiri prea mari,o stare permanenta a lui de nemultumire si furie stapinita greu explicata de el ca o insuficienta manifestare din partea mea de dovezi de iubire,dovezi pe care le cerea permanent si care ma oboseau ,furie care izbucnea cu urlete si reprosuri,un repros permanent si nesfirsit al lui ca ar fi tinta batjocurii mele si o bizara zic eu modalitate de a ma saruta prea multe si lungi saruturi (concret sarutari asa de apasate de ma durea limba si buzele ,lungi de cite 30 de minute si cerute la fiecare jumatate de ora in public,pe strada,in mijloace de transport in comun,etc)Aceste scandaluri cu manifestari de spectacol aveau loc pe strazi sau in parcuri si se asociau cu stringerea bratelor mele pina imi apareau vinatai purtari alternate cu efuziunile de dragoste..Acest comportament tradeaza o afectiune psihiatrica ?Mie asa mi s-a parut si nefiind sigura am aminat casatoria ca sa ma lamuresc.As vrea sa imi spuneti parerea dumneavoastra.
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)
Filipa
acum 13 ani
Boala, gelozie, posesivitate, nervozitate, exhibitionism. Fugi unde vezi cu ochii. Nu te marita, cel putin deocamdata. Nu spera ca se va schimba, oamenii nu prea se schimba. De fapt se schimba dar din rau, in mai rau. De la urlete, reprosuri, va trece la bataie sau chiar mai rau.
Raspunde
0
Advertisement
chandramuka
acum 13 ani
Crezi ca si cu alta femeie se va comporta la fel sau doar cu mine pt ca nu stiu sa ma comport cu el?
Raspunde
0
Iuli
acum 13 ani
De unde ai dedus ca nu stii sa te comporti cu el? Daca el spune ca e asa, tu crezi?
Raspunde
0
chandramuka
acum 13 ani
Am dedus pt ca dupa ce am tot aminat casatoria s-au rarit intilnirile dintre noi si s-a diminuat interesul pt mine si intre timp si-a gasit o femeie cu care se intelege
Raspunde
0
Iuli
acum 13 ani
Asta poate insemna, eventual, ca nu ati fost compatibili, nu altceva. In plus, stii sigur ca si-a gasit o astfel de femeie sau el e sursa acestei informatii? Daca el e sursa, nu crede tot ce iti spune. Personal nu as sta cu un astfel de barbat sau cel putin in nici un caz nu m-as casatori (si asa nu sunt fan casatorie si nu ii vad utilitatea, daramite in aceadta situatie).
Raspunde
0

Psiholog Liliana Puchea
acum 13 ani
Buna ziua
Inainte de toate, de a lua o hotarire si de a afla parerea celorlati important este sa va uitati in interiorul dumneavoastra si sa va raspundeti singura daca sunteti pregatita sa va petreceti viata alaturi de acest om
Poate fi o afectiune psihiatrica sau nu
Poate fi urmarea unei traume anterioare ce are drept urmare neincrederea in relatie
Important este in ce masura suneti pregatita sa fiti alturi de acesta persoana si daca exista iubire la mijloc
Iubirea in genere are rol vindecator
Poate ca si despartirea, distantarea de el are rolul de a va spune ce semnificatie acorda persoanei "iubite" si chiar va poate arata cit de mult ati investit dumneavoastra in aceasta relatie
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
psihoterapiecabinet.com.ro