.
buna! am o problema suntem un cuplu de 9 ani el are 32 eu 29 de ani .de aproape 2 ani am cumparat un calculator iar sotul meu in lipsa mea se uita doar la filme x (poate sa se uite si cate 4 ore)l-am intrebat de ce nu se uita si impreuna cu mine sau macar sa nu se ascunda dar el rade si nu imi da nici un raspuns.deocamdata viata noastra sexuala e ok sa zicem .dar imi este frica pentru mai tarziu.A avut o perioada in care intra si pe situri de matrimoniale dar se uita doar la poze ,poate ca am reusit sa il opresc la timp pt ca i-am spus si chiar am facut-o pana la urma ca am sa i-mi fac si eu cont pe un site din acesta sa se uite si alti la pozele mele!Dupa cum vedeti din cand in cand avem discutii foarte aprinse pe tema asta!El ma minteste in fata ca nu se uita,dar cand nu sunt acasa se uita doar la asta incontinuu.Imi este frica sa nu devina o obsesie daca nu este deja una!si sa nu ii ajunga doar sa se uite!Mai ales ca acum 2 ani jumatate fiind la un chef al burlacilor ma inselat cu o p***atuata.L-am iertat pentruca mi-am spus ca a fost de vina conjunctura!bun ca de atuncea evit pe cat se poate sa iasa in asemenea companii!Ma gandesc ca poate sa plictisit de mine ,rutina,desi sunt o fire deschisa la lucruri noi si el o stie nu pot sa zic ca avem o viata sexuala monotona;iar de aratat eu zic si o spun si alti ca sunt frumusica slabuta,nu m-am ingrasat! Nu stiu ce sa mai fac !simt ca ecranul i-mi ia locul si degeaba incerc sa ii explic el spune clar ca nu se uita doar din cand in cand cate putin si ca nu ii place sa se uite cu mine.In pat nu e un obsedat de sex nu stiu unde o sa ne duca toate astea!Spuneti-mi va rog daca e normal la varsta lui sa fie asa pasionat de filmele astea? va multumesc anticipat!
Adauga raspuns
Raspunsuri (13)

Psih. Nicolae Nedea
acum 13 ani
Buna ziua,
inteleg ca sunteti ingrijorata cu privire la viitorul relatiei dvs pentru ca partenerul a capatat o anumita dependenta de filmele xxx. O dependenta poate aparea la orice varsta atata timp cat satisface o nevoie.In acest caz este nevoie sa vedeti care este beneficul sotului din urmarirea filmelor xxx.Dupa ce il depistati vedeti daca nu poate fi el obtinut si altfel in viata reala.Inteleg ca dvs nu lasati ca relatia sexuala sa fie monotona si cu toate astea el nu este prea obsedat de sex.In general pare sa aveti o relatie moderna...l-ati iertat atunci cand a scapat cu o p***atuata, puteti sa spuneti mai multe cu privire la relatie?Cum spune el ca se simte dupa ce faceti sex/dragoste?Ati luat un film sa-l vadeti impreuna?Ce ar spune daca ati lua?
Toate cele bune!