.
Sunt cu partenerul meu de aproape 2 ani. De 2 luni locuim impreuna. Nu reusim sa ne intelegem in privinta numarului de relatii sexuale. El doar se apropie de mine si vrea imediat sa facem sex, eu in schimb nu. Simt nevoia sa o fac si ma simt bine o data la 2, 3 zile, dar nu in fiecare zi. El se supara foarte tare cand vede ca nu am dispozitie cand are el si imi reproseaza ca nu-l iubesc, ca nu ma atrage fizic si toate astea se termina in fiecare zi cu scandal. A devenit deja un cosmar, nu stiu daca mai pot suporta chiar daca tin enorm la el si sunt constienta de partile lui bune. De multe ori stau si ma intreb daca nu cumva o fi ceva in neregula cu mine desi prietenii si mama imi spun ca eu as fi normala.
Mentionez ca inainte sa locuim impreuna ne vedeam o data sau de 2 ori pe saptamana din cauza serviciului meu care era in alt oras. Lucrurile din punct de vedere sexual stateau ok, dar discutii se iscau tot timpul din cauza geloziei lui. Eu am renuntat la servici ca sa fim impreuna si sa nu mai avem discutii.
Va rog sa-mi spuneti o parere obiectiva si sa ma ajutati cu un sfat pt ca sincer nu mai stiu incotro s-o iau. In fiecare zi plang si nu stiu cum sa fac sa fie bine si mi-e atat de teama. M-am gandit si sa-l parasesc dar tin la el si ma doare sufletul apoi ma gandesc ca am facut o mare greseala lasandu-mi serviciul pt el si ma gandesc ca am pierdut 2 ani din viata din nou, in speranta ca va merge.
Va multumesc anticipat
Adauga raspuns
Raspunsuri (10)
Elsa
acum 13 ani
Sa iti doresti o data la 2-3 zile este perfect normal. De asemenea, perfect normal este ca el sa se excite numai apropiindu-se de tine si sa isi doreasca sex. Este normal si sa iti propuna asta. (pana acum ma identific perfect cu tine, si al meu ar vrea de 2-3 ori pe zi iar eu de 2-3 ori pe saptamana). Ceea ce nu mai este normal este faptul ca se supara cand il refuzi. Asta nu mai inteleg. Acum depinde si cum il refuzi. Daca il refuzi violent, e normal sa se supere. Daca ii spui frumos si dragastos ca esti putin ocupata si ca o veti face mai incolo sau ca vrei sa faci un dus in prealabil si nu ai timp acum, nu ar trebui sa se supere in mod normal...Si cu atat mai putin sa faca scandal. Aici nu mai stiu ce sa iti zic. Incearca sa porti o discutie serioasa in care sa ii explici ca o femeie nu este la fel de activa sexual ca un barbat, ca mai mult de o data la 2-3 zile nu ai chef sa o faci si ca banuiesti ca nu vrea sa o faci doar din obligatie cu el si sa nu simti nimic sau sa nu te bucuri, ci vrea sa va simtiti bine amandoi.
Spune-i ca nu are legatura cu iubirea dintre voi, ci pur si simplu cu faptul ca libidoul unei femei nu este la fel de accentuat ca cel al unui barbat si este mult influentat de starea psihica (stres, preocupari, sindrom premenstrual, neepilare :P etc). Eu glumesc cu al meu si ii spun ca daca vroia sex des, trebuia sa devina gay. Asa, era cu un barbat si ar fi avut acelasi libido. :)) Incurajeaza-l, daca doreste si chiar simte nevoia, sa se masturbeze atunci cand nu vrei tu, spunandu-i ca e perfect normal daca astfel scapa de o tensiune si ca nu te superi. Daca el nu va intelege, ba chiar mai mult, te va acuza ca ai pe altcineva sau ceva, atunci ai de-a face cu un barbat gelos de care e mai bine sa fugi. Dar eu cred si sper ca e destul de cu capul pe umeri sa inteleaga ca chiar daca el vrea foarte des, tu nici nu poti si nici nu vrei asa ceva.
O relatie in doi este facuta ca sa va simtiti bine impreuna. Cand deja unul se simte prost din varii motive, trebuie intervenit inainte ca situatia sa se agraveze.
Raspunde
0
Advertisement
Elsa
acum 13 ani
A propo, nu inteleg de ce ai renuntat la servici. Sper ca nu vrei sa dezvolti o cariera de...casnica!! Sper ca vrei sa fii o femeie independenta si pe picioarele tale. Ca daca nu, el te va considera proprietatea lui (asa cum de altfel ai fi daca nu ai avea pic de independenta sau de bani). Poate de aceea se enerveaza cand il refuzi, pe ideea "daca tot nu lucreaza si eu aduc toti banii, macar sa ma satisfaca". Ia-ti de lucru. Asa vei avea si pretext sa il refuzi cand nu ai chef. NU E NORMAL SA NU LUCREZI! Iar daca el nu te lasa sa lucrezi din gelozie, sincer nu inteleg de ce mai stai cu el. Asta nu e un barbat cu care poti cladi o viata...
Am revenit cu un mesaj pt ca am citit ulterior faza cu serviciul si m-a socat ca in ziua de azi o tanara mai renunta la servici chipurile ca e domnul gelos...sa fie sanatos cu gelozia lui...
Raspunde
0
danyelin
acum 13 ani
Buna.Elsa are dreptate in mare parte cu ce ti-a scris insa,nu toate persoanele sunt de fapt la fel.Parerea mea este ca voi aveti o oarecare problema de comunicare si implicit de intelegere.Ca sa-ti doresti sa faci sex trebuie sa ai dispozitia necesara iar asta cuprinde o serie de factori.(asta in ideea ca persoana sa nu fie ahtiata dupa sex).Armonia dintre un cuplu e importanta iar barbatul ar trebui sa inteleaga si ce inseamna preludiul care,e la fel de important ca actul in sine.E normal sa iti doresti sa faci sex insa nu toate persoanele pot fi la fel,Incearca si discuta cu partenerul tau,explica-i ce simti pentru el si spune-i ca nu ai dori sa va certati din asemenea motive.Daca intradevar te iubeste va intelege ca trebuie sa-ti respecte anumite decizii si implicit sa te inteleaga.Fii mai stapana pe tine si coordoneaza-ti viata dupa placul tau nu al altora.Toate bune !
Raspunde
0
ala10
acum 13 ani
Va multumesc mult pentru raspunsurile voastre, aveam nevoie de o parere obiectiva. Cateodata ai impresia ca prietenii sau familia nu-ti dau exact sfaturile care trebuie, ca sunt subiectivi. Toti mi-au spus ca inot impotriva curentului dar eu nu am vrut sa ascult.
Elsa, nu l-am refuzat niciodata violent. El este un tip foarte insistent care nu renunta usor. Imi repeta aceleasi lucruri de nu stiu cate ori pe zi. Am incercat in fel si chip: i-am explicat ca nu suntem la fel si ca schimbarile hormonale influenteaza apetitul femeii. Nu vrea sa inteleaga. Am 28 de ani si am mai avut 2 relatii inaintea lui. Imi reproseaza ca nu sunt cu el asa cum eram cu persoanele din trecutul meu, desi el nu are de unde sa stie mare lucru despre relatiile mele trecute. Eu doar le-am mentionat in urma intrebarilor lui.
Si eu consider ca sunt lucruri mult mai importante in viata decat sa ne certam tot timpul pentru chestii de nimic.
A fost o mare greseala ca mi-am lasat locul de munca. L-am lasat ca sa nu mai existe discutii intre noi si sa putem locui impreuna. Acum o sa trag ponoasele singura.
Danyelin, am fost acuzata ca doresc preludiu pentru ca nu vreau sa fiu penetrata si ca vreau sa aman momentul asta. Nu am avut astfel de probleme in relatiile mele anterioare. Dar nici n-am trait efectiv cu cineva pana acum in aceeasi casa.
I-am citit raspunsurile voastre si s-a enervat foarte rau, se plimba ca un leu in cusca si de-abia am putut sa-i citesc tot. Eu incerc sa gasesc solutii dar el nu. Avem totul ca sa fim fericiti impreuna, dar din pacate nu este asa.
Cred ca singura solutie care ramane este sa ne despartim indiferent cat de mult tin eu la el.
Raspunde
0
Sari
acum 13 ani
Incearca sa mergi la un psiholog, sa te invete cum sa gestionezi situatia.
Sotul meu nu doreste sa avem relatii sexuale, cauta in permanenta prezenta barbatilor in preajma lui, iar cand le avem, in timpul actului sexual ma jigneste, ma face sa plang.
Cred ca noi doua suntem la cele doua extreme.
Cea mai buna este cea din mijloc. Cauta pe net
- zodiacul sexual, sa vezi care sunt lucrurile care-ti scapa din vedere
- viata sexuala a asiaticilor, care au niste principii si obiceiuri foarte sanatoase, si in aceasta privinta, astfel incat sa ai o viata sexuala implinita si de lunga durata.
Poate domnul tau sa aiba o frica, ca mai tarziu nu va mai fii potent, sa atunci incearca macar cat este in putere sa se simta implinit. Face-ti un copil, daca se poate si se va potoli.
In medicina traditionala chineza scrie ca cei care au o dorinta sexuala exagerata, au sangele prea incins, din cauza unei disfunctionalitati a ficatului. Eu zic ca ai toate sansele sa devii o femeie fericita, depinde de tine ce decizii vei lua.
Raspunde
0
Elsa
acum 13 ani
Sari, sotul tau e gay. Eu n-as sta cu el nici o secunda. Ce barbat e ala care isi jigneste partenera in timpul actului sexual, care ar trebui sa fie ce e mai frumos intre doi oameni?!
Ala, draga mea, m-am speriat de tot cand ai scris chestia cu preludiul. Cum sa iti spuna asa ceva? Eu in secunda doi ma ridicam si plecam, apoi il paraseam. Tu nu iti dai seama ce jignire este sa iti spuna ca de fapt amani momentul penetrarii? Asta arata ca nu tine deloc la tine ca la o femeie pe care vrea sa o faca fericita, ci ca la o persoana care trebuie sa il faca exclusiv pe el fericit.Pare a fi un barbat extrem de gelos si egoist. Tu pui multe pe seama statului impreuna si gresesti. Sunt convinsa ca daca ai fi stat impreuna cu alt barbat, unul normal, nu te-ar fi presat niciodata asa si nici nu te-ar fi jignit. Imi pare rau ca spun asta, dar pare a fi un barbat departe de cel ideal.
Raspunde
0
Sari
acum 13 ani
Mersi Elsa, Am fost la psiholog si i-am explicat relatia mea cu sotul si am primit urmatorul raspuns, Ca fiecare din noi avem unii mai multe sau mai putine trasaturi bine definite. Unii barbati au de la o scara inferioara la una superioara aceste comportamente, depinde de nivelul anumitor hormoni din organism.Unii sunt mai mult sau mai putin barbati, si simt atractie si pentru cei de acelasi sex, cu toate ca ei apar ca fiind heterosexuali. Eu am 25 de ani de casnicie, 2 copii, si asta este. Sunt batrana sa mai incerc alta versiune.imi traiesc si eu viata cum pot, mai practic un hobby. mai merg la psiholog sa ma consolez.
Se spune ca homosexualii nu isi inseala sotiile cu alte femei, macar atat.
Raspunde
0
elena
acum 13 ani
Alla, cea mai mare greseala pe care ai putut s-o faci, a fost sa-ti lasi serviciul. Bine macar a esti tanara si o poti remedia. Parerea mea de femeie de 48 de ani, divortata, cu 2 copii, este ca o femeie trebuie sa-si castige proprii bani, sa nu stea la cheremul si la mila barbatului. Din cate se vede nu prea va potriviti sexual, fapt care este destul de important intr-o relatie. El pare foarte gelos si egoist, cea ce iarasi nu-i un lucru bun. Se stie de catre orice persoana care a ajuns sa intretina relatii sexuale, ca pentru o femeie este foarte important preludiul. Pt barbati poate ca-i mai putin important, in special pt cei care urmaresc propria placere si mai putin placerea partenerei. Iti mai dau un sfat: Nu povesti absolut nimic partenerului actual despre relatiile anterioare. Nu vorbi despre nr barbatilor care au fost in viata ta, despre felul in care faceau ei sex , etc. Daca a fost unul sau mai multi, oricum nu mai are importanta, dar comparatiile pe care le-ai putea face, pot trezi intr-un barbat gelos, o bruta. Cea mai mare greseala o fac femeile, dar si barbatii, care povestesc. Sunt lucruri care nu se uita si, mai devreme sau mai tarziu, se intorc impotriva ca un bumerang. Reiati serviciul, cauta altul, nu sta la dispozitia lui. Vei deveni o sluga neplatita, o persoana care va astepta sa i se dea, cu taraita, bani pt lucrurile necesare. Barbatii se schimba, la fel si femeile, isi pot gasi pe altcineva, te pot ''''''''''''''''lega'''''''''''''''' de casa si de ei insisi cu un copil sau mai multi. Poti ramane la un moment dat singura cu copiii, fara venit. Ce faci atunci? Poti ramane chiar fara casa, ca el poate demonstra in instanta ca te-a intretinut, ca nu ai avut venit. In privinta sexului, nu exista reguli clare referitoare la nr saptamanal al relatiilor sexuale. In general, intr-o familie/relatie, se ajunge la o intelegere, in functie si dorintele/apetitul fiecarei persoane. Barbatii care iubesc sunt, de regula, intelegatori cu iubitele lor. Sunt multe lucruri de spus, dar cel mai important este sa lucrezi, sa ai banii tai, sa ai prietenele tale, colegi, oameni cu care sa intri in contact in afara casei. Sa nu-ti petreci timpul uitandu-te la ceas, asteptandu-l cu masa pregatita. Asta poate face si el cand este acasa inaintea ta.
Raspunde
0
danyelin
acum 13 ani
Interesanta oarecum atitudinea lui referitoare la "contributia" noastra.Nu asta e insa important,nici nu ma mira.Felul anumitor barbati,atinsi in orgoliul propriu,n-ar lasa loc nici de "cizelare".Draga mea,n-am nici cea mai mica intentie sa-ti bulversez sentimentele fata de el insa,imi pare rau ca asta e concluzia mea;nu te merita! Pare a fi un egoist inzestrat si nu stiu daca merita sa-ti mai pierzi timpul, facand pe cineva sa inteleaga ceva ce,de fapt nu vrea sa inteleaga.Tu stii ce trebui sa faci, si sa ai intelepciunea sa faci ce e mai bine pentru tine.Toate bune!
Raspunde
0

Psih. Delia Aldescu
acum 13 ani
Cand nevoile sexuale ale celor doi parteneri difera se pot isca certuri. De cele mai multe ori se ajunge la o acceptare sau negociere din partea unuia sau ambilor parteneri.
Complementaritatea afectiva si sexual dintre un barbat si o femeie se realizeaza si se imbogateste ideal in interiorul cuplului. Satisfacerea sexuala reciproca constituie un aspect important si una dintre legaturile esentiale din viata de cuplu. Exista cupluri care aleg sa convietuiasca din alte motive, in ciuda unei sexualitati nesatisfacatoare. Pastrarea legaturii erotice necesare unei bune intelegeri nu se bazeaza numai pe contacte sexuale ci si pe impartasirea intimitatii, semnele dorintei si atentia acordata care sunt elemente indispensabile unui mariaj armonios.
Potrivirea sexuala se exprima prin intelegerea sexuala, trupeasca si senzuala care presupune in viata de zi cu zi si ca raporturile sexuale sa nu fie dorite totdeauna de amandoi in acelasi timp.
Reeducarea cuplului este recomandata cand membrii cuplului nu s-au acomodat cu erotismul celuilalt, cand nu s-a stabilit inca un ritual propriu ce tine de cunoasterea partenerului, a caracterului sau, a ritmului de viata, a dorintelor sale, a preferintelor in materie de sexualitate.
Frecventa contactelor carnale, foarte variabila de la un cuplu la altul, depinde de apetitul erotic al fiecaruia si de armonia legata in interiorul cuplului.
Din pacate, tensiunile afective, viata sexuala si monotonia vietii cotidiene in absenta comunicarii cu folos sunt pietre de incercare in viata de cuplu si o cauza importanta de a cere ajutorul unui specialist.