.
Am si eu o intrebare poate gasesc răspunsul la voi .sunt căsătorită de 4 si împreună avem o relație de 10 ani rezultatul casniciei este fetita noastră de 2 ani.problema este ca sotul meu de cate ori consumă alcool începe si suna diferite fete chiar prietene de ale mele le propune chestii indecente.de fiecare data cand aflu p***aile lui recunoaste si imi spune ca de fapt pe mine ma iubeste dar xe iubirea lu peste poate fi asta sunt umpic dispertat chiar mam săturat de p***aile lui de fiecare data spune ca nu mai face deci sa inteleg ca niciodata nu ma iubit si plus ca avem si copil împreună ce as putea sa fac sincer numai la despărțire mă gândesc!multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Grasu Doina
acum 6 ani
Buna seara!
Imi pare rau sa aflu ca treci prin astfel de situatii in casnicie si mai ales ca poate fiica voastra este afectata de tensiunile din relatia voastra. Recomandarea este ca daca alegi sa continui relatia cu sotul tau, sa faci ce depinde de tine pentru a imbunatatii aceasta relatie. Consilierea psihologica de cuplu va poate ajuta foarte mult.
Daca insa, ti-e gandul la despartire si ai luat decizia sa inchei relatia cu sotul tau, de preferat este sa va despartiti in termeni amiabili.
In ambele variante, este foarte important sa aveti grija ca fiica voastra sa fie cat mai putin afectata de conflictele pe care le aveti.
Toate cele bune!
Cu multa caldura,
psihoterapeut Doina Grasu