.
a plecat la serviciu si nu a mai venit acasa,sa dus la parintii lui,care au fost inpotriva mea de la inceput.am o fetita de un an jum,si mi am dat seama ca nu stie sa aiba o fmilie.va rog frumos sa mi spuneti cum trec mai usor peste asta,il iubesc dar nu am niciun viitor alaturi de el
Adauga raspuns
Raspunsuri (27)

Psiholog Liliana Puchea
acum 13 ani
Buna Seara
Inteleg ca in acest moment esti foarte suparata dar si derutata
Citeva intrebari la care iti poti raspunde singura te-ar putea ajuta
De exemplu: cind a plecat de acasa? Acum cit timp? Ce anume a spus? Ce anume te face sa crezi ca nu stie sa aiba o familie? Cum vede el relatia cu fetita ? Dar cu tine? Ati vorbit despre hotarirea lui? Crezi ca poti merge mai departe ? Ce iti doresti tu? El stie ce iti doresti tu?
Poate este ceva ce l-a facut sa plece
Asa cum spui este ca si cum parintii lui l-au influientat intorcindu-l impotriva insa presupun ca ati fost impreuna cel putin un an si jumatate
Se intimpla in relatia de cuplu sa mai apara si crize care pot fi depasite desi nu usor ,daca ambii parteneri sunt dispusi la dialog care pe linga a spune celuilalt ce il supara la el sa fi dispus sa il si asculti sa vezi ce anume se intimpla cu el
Sper sa iti fie de ajutor
O seara buna
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : Bucuresti, str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro