.
am un prieten de un an si de la o vreme a inceput sa ma injure si sa ma bata asta pt ca iam zis sa isi faca mai mult timp pt mine si sa isi mai lase prieteni si sa nu mai bage bani in aparate si vrea sa ma marit cu el ce sa fac
Adauga raspuns
Raspunsuri (19)
Iuli
acum 13 ani
LASA-L!
Raspunde
0
Advertisement
ina
acum 13 ani
Daca tu de acum esti batuta si injurata cum crezi ca va fi viata ta peste 5-10 ani. O sa stai prin spitale sa te recuperezi dupa bataie.
Cum iti inchipui ca poti trai langa acest om.
Pleaca cat mai repede de langa el
Raspunde
0
luania
acum 13 ani
scuze doar ma amenintat doar ca aveam mai multe in cap si am scris fara sa vreau
Raspunde
0
ina
acum 13 ani
si cat crezi ca va mai fi pana la fapte...un pas mic
Ai doar 20 de ani, cred ca ai tot dreptul sa te bucuri de viata nu sa stai langa un om care nu te respecta. Tu sti ce vrei de la viata dar nu cred ca isi doreste nimeni un sot ca respectivul
Raspunde
0
luania
acum 13 ani
da am incercat de mai multe ori sa il las dar ma ameninta ca unde ma prinde ma omoara cu bataia
Raspunde
0
valicohai
acum 13 ani
LASA-L FATO! LAAAASSAAAAA-L!
Asta e un netrebnic!
Nu te lasa dominata si nici intimidata de amenintarile lui?
Nu ai pe nimeni sa-l puna la punct?
Nu stii nici unde este circa de politie?
Depune in fiecare zi cate o plangere!
Probabil ca joaca si banii tai la aparate: CE MAI ASTEPTI???
Raspunde
1
luania
acum 13 ani
nu k nu joaca bani mei si nici la munca nu imi da voie sa merg si la parinti mi-e teama sa le zic ca nu au fost niciodata de acord cu el
Raspunde
0
Adrienne
acum 13 ani
Daca la autoritati nu vrei sa apelezi............la parinti nici atat, ce crezi ca vei rezolva pe forum? Astepti pana [D-ne feresete] ajungi la stirile de la ora cinci ?
Raspunde
1
o mama
acum 13 ani
Cum adica nu-ti da voie sa lucrezi? Vrea sa fii la cheremul lui, sa-i ceri bani pt ...orice lucru care iti trebuie? Nici nu te gandi sa nu lucrezi. In acest fel ai banii tai, ai independenta fata de el. Daca zici ca deja te injura si cheltuie banii aiurea lasa-l in plata Domnului si fugi cat poti de repede si de departe. Cum iti spunea cineva mai sus, de la vorbe urate, insulte, la batai cumplite e un pas mic. Nici nu te gandi ca se va schimba. Daca-i rau acum, va fi si mai rau.Stii cum il iei, deci nu te astepta la nimic bun. Asculta-i pe parintii tai, ei nu-ti vreau raul. Din exterior lucrurile se vad mai bine. Deci sfatul meu este sa nu te incurci cu el, sa lucrezi, sa ai banii tai, sa-i asculti pe parinti si sa astepti pe cineva care sa te merite.
Raspunde
0
adrianenescu
acum 13 ani
Daca de-un an le iei asa , inseamna ca-ti place.Am niste mici dubii in ce priveste ''mediul'' incare va scaldati!
Hauzi fa Luano? Dute fata la bulibasa si zai ca te omoara rumanu tau cu bataia fata!
Sau sai daie niste lovele fa sa nu ne mai caute pe noi pe ''gagio'' pa la buzunare fa sau pa mama pan posata!Ochiei fa Luanaaa?
Sau dat in carti, in bobi, dezlagate de farmice,da'' fa ceva !
Raspunde
0

Psih. Andra Patulea
acum 13 ani
Daca amenintarile si agresivitatea(fizica, vervala.. sunt tolerate in faza incipienta, este doar o chestiune de timp pana cand acest lucru va lua o turnura periculoasa. Daca vei tolera un astfel de comportament, in timp, acesta va intra in normalitate, iar tu vei porni pe un drum de la care te vei abate cu greu.
Nu uita ca nu exista justificare pentru agresivitatea in cuplu.
Iar daca totusi vrei sa mai dai o sansa relatiei voastre exista persoane specializate care va pot ajuta - psihologul, dar si familia si prietenii apropiati va pot fi alaturi.