.
Buna ziua,
Prietena mea in urma cu o luna a inceput sa dea semne de "raceala" fatza de mine in conditiile in care noi pana atunci eram nedespartiti. Ne-am certat intr-o seara din cauza ca m-a mintit, iar a doua seara m-am dus sa ma impac cu ea.
Surprizaaa, era in casa cu cineva (nu am apucat sa il vad) pentru ca m-a tinut la usa si mi-a zis sa ma duk acasa si ca intre noi 2 s-a terminat.Zis si facut, m-am tot tinut de capul ei am rugat-o sa imi dea o explicatie. M-a mintit ca de fapt era un amic mai vechi si ca nu avea nici o treaba cu el...(vrajeala).In fine a trecut ceva timp, atrecut si ziua indragostitilor am tinut legatura cat de cat la tel. Ieri a inceput sa ma sune cam des, sa ma intrebe ce mai fac etc., m-am prins ca vrea ceva de la mine si am acceptat sa ne vedem. Ne-am vazut si cu oarecare retinere a inceput sa imi povesteasca tot ce s-a intamplat adik ceva de genu:
Ca ea a stat cu cineva in seara aia si ca era un fost prieten;
Ca a facut o greseala;
Ca s-a culcat cu el in seara aia;
Ca era suparata ca ne certasem;
Si din intrebare in intrebare am aflat si alte aspecte: ca nu stia ce sa faca, ca se gandea si la mine, ca vroia sa mai incerce si altceva, ca si-a dat seama intr-un final ca ma iubeste foarte mult si ca ar vrea sa ne impacam( binenteles cu "bazaiala" bonus)
Acum nujtiu ce sa fac sa ma impac cu ea si sa mai incercam o data sau sa trec mai departe si sa imi vad de viata mea?
Sunt un pic cam indiferent de ceea ce se va intampla desi tin la ea si o iubesc( binenteles "in limita bunului simt")
Adauga raspuns
Raspunsuri (12)

Psihoterapeut Adina Demian
acum 14 ani
Buna seara MArian_01000,
Imi pare rau sa aud ca te simti nehotarat in a lua cea mai buan decizie pentru tine acum!
De obicei, intr-o relatie, cand se ajunge la dificultati (cum ar fi inselatul de catre un partener)si cand nu este vorba de o tulburare psihica a celui care inseala(ceea ce nu cred ca este cazul in situatia ta), ambii parteneri au responsabilitatea aparitiei acestei dificulati.
In situatia in care, partenerii de cuplu, totusi se iubesc cu toate ca au intampinat diverse dificultai, vor sa ramana impreuna este nevoe de deschidere in comunicare, adica sa o intrebi pe iubita ta ce ii lipsea in relatia cu tine, ce o nemultumea,ce a gasit la celalalat si tu nu-i poteai oferi, etc si in cazul in care relatia este importanta pentru voi, sa faceti eforturi impreuna pentru a o intretine.
Mentinerea unei relatii de cuplu armonioase si echilobrate, nu este ceva tocmai usor, astfel incat, cateva sedinte de terapie de cuplu cred ca v-ar fi foarte benefice!
E de apreciat faptul ca iubita ta a gasit curajul sa vina spre tine si sa fie deschisa in a ti spune ce s-a petrecut atunci, astfel incat, daca inca o iubesti, poti explora deschiderea ei fata de tine si daca crezi ca iti doesti, poti face un efort sa o acceptisi cu bune si cu rele si chiar sa profiti de acesta intamplare ptr a explora in adancime nemultumirile cuplului sipentru a vedea, ce puteti impreuna imbunatati de acum incolo in relatia voastra.
Succes si sa auzim numai de bine!
Seara placuta!