.
Am fost cu cineva 2 ani de zile. De curand, am aflat ca vorbea cu o terta persoana. Cand l-am confruntat, m-a lovit (fisura de coaste). Si-a cerut apoi iertare si eram dispusa sa il iert, dar isi schimbase complet atitudinea. In plus, nu aveam certitudinea ca o taiase complet cu terta persoana, desi imi jura ca a facut-o (asta dupa ce a numit-o de fata cu mine in toate felurile posibile si imposibile). La un moment dat am decis ca e cazul sa luam o pauza, pentru ca nu mai puteam duce psihic tot calvarul. A venit plangand la mine, spunandu-mi sa ma gandesc la relatia noastra, la faptul ca ne vom muta impreuna, ca vom avea copii, ca ma iubeste. Nu am cedat, pentru ca simteam ca ceva nu e in ordine. Post-factum am aflat ca el de fapt era cu terta persoana intr-o relatie de cateva luni bune si ii mintea pe prietenii nostri comuni cum ca el de fapt nu mai este cu mine. Cand l-am sunat sa il confrunt, mi-a aruncat in fata ca nu valorez nimic, ca nu sunt buna de nimic, ca o sa mor singura pentru ca nimeni nu ma suporta si nimeni nu ma iubeste si ca doar a vrut sa ma foloseasca lunile acestea.
Sunt complet la pamant si nu pot sa imi revin, mai ales ca totul s-a intamplat intr-o perioada cu incarcatura emotionala foarte puternica pentru mine (moartea bunicii mele, examenul de licenta - pe care a trebuit sa il aman). Nu mai inteleg nimic, ma poate ajuta cineva? Va multumesc in avans si imi cer iertare daca am deranjat.
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
buna
acum 8 ani
buna, imi pare rau pt. ce s-a inmplat cu tine, dar este bine ca s-a intamplat acum ! Tipul asta scarbos si-a dat arama pe fatza si fi multumita ca ai scapat de el acum. Un tip care te bate si iti fisureaza coasta si care te minte si care pe urma isi bate joc de tine si de face de tot felul dupa ce l-ai prins cu minciuna nu merita nimic. Dzeu te-a ajutat sa scapi de el, ce tip odios.
Bine ca nu te-ai maritat si ai avut copii cu un astfel de idiot. Pacata de fata care se va lasa pacalita de el. Uitate-te mereu la parintii unui baiat.
Ei sunt aproape mereu oglinda lui, marul nu cade departe de copac decat rar (cand e stricat de anturaj).
Cu tine e totul ok, numai ca te-ai lasata calcata in picioare in mod inutil de acest idiot. Fa mai bine o petrecere ca ai scapa de acest individ care ti-ar fi mancat mai tarziu si mai multa energie si emotii.
Numai bine si pe viitor analizeaza bine baietii.
Atentie, deceptiile sentimentale de acest gen, adica cu inselare duc la diverse simptome gen ulceratia colului uterin care se repara de la sine de indata ce ai trecut peste trauma sau la ulcer la stomac, care tot asa se repara de la sine. Asta ca sa nu intri in panica pe urma ca de ce ai facut ceva. Corpul la suparare se schimnba si cum trece se repara singur.
Insa nu e musai sa faci ceva. Depinde cat timp stai suparata !
Daca vrei sa-l superi pe el cat mai tare gasesti cat mai repede alt prietent care TE merita. Asa e mai bine si pt. tine.
Acum esti libera si poti gasi un baiat normal.
Deci nu se merita sa suferi pt. un idiot care iti rupe coasta, te minte, te inseala si pe urma te face sa te simti un nimic desi numai el e de vina.
Parintii lui trebuie sa fie insasi alandala sa faca asa un plod.
Cum naiba l-ai cunoscut ? Trebuie sa fi fost vinerea neagra in ziua de 13.
Pune-i poza la perete si trage in ea cu sageti sau infige pioneze.
Transforma tristetea si deceptia in furie scurta si asa te decarci cel mai bine caci deceptia si tristetea sunt mai rele ca furia. Furia elibereaza !
Fi furioasa deci si uita-l!
Nu e bine sa-ti mai aduci aminte de el, arunca tot cu el, poze, linkuri, amintiri,,,caci ele iti recidiveaza pe urma conflictul si poti fi bolnava mai mult timp. Deja esti in soc si asta e deja boala. Nu se merita.
Nu ai deranjat deloc, e bine ca ai scris.
Si altii vor fi de aceeasi parere: multumeste lui Dzeu ca te-a ajutat sa scapi de el acum! Mai bine un rau scurt decat un rau interminabil.
Asta este. Viata o ai inainte. Idiotii la gunoi si cei buni ii gasesti mai incolo cand inveti sa analizezi mai bine cu cine esti ! Fetele cuminti sunt din pacate naive si nu inteleg baietii si nici nu-i cunosc.
E mai bine sa inveti intai decat sa te arunci in valuri negre.
Succes la toate ! Bunica e in cer, toti murim, e normal si ii merge mai bine acolo decat pe pamant. Iar licenta o poti da si anul viitor, timp e destul.
Raspunde
0
Advertisement
burning_angel
acum 8 ani
Multumesc mult pentru incurajari. Parintii lui sunt oameni foarte de treaba, mama lui a tinut mult la mine si mereu mi-a repetat ca el (fostul), chiar daca greseste si e rau de gura, ma iubeste enorm. Ce nu stia este ca dragul de el deja era implicat cu cealalta domnisoara. Incerc sa trec peste, pentru ca am prea multe de facut, dar doare.
Raspunde
0

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 8 ani
Buna ziua.
Poti sa te gandesti ca ti s-a intamplat ceva bun. Atunci cand ti- aruncat acele vorbe la care presupun ca te gandesti mereu, de fapt vorbea despre el. E foarte dificil de trecut peste asa ceva, mai ales cand investesti sentimente, dar se parea ca nu a meritat.Inteleg ca erai vulnerabila datorita stresului provocat de licenta, dar si decesului bunicii.Aveai nevoie de sustinere. Daca tristetea dureaza in cea mai mare parte din timp e posibil sa faci depresie si nu merita. Ai nevoie urgenta de sprijinul unui psihoterapeut. Sfaturile nu te pot ajuta, deoarece singura nu te poti sprijini.Impreuna putem gasi resursele necesare .
Cu drag,
Psihoterapeut Marina-Lucica Balea