.
Buna Ziua , as avea si eu o nelamurire . Sunt intr-o relatie de aproape un an si au intervenit unele probleme , iubitul meu zice ca nu il mai atrag sexual si nu stiu cum sa procedez sa pot depasi situatia . Stiind ca in relatia lui precedenta se potriveau sexual si doar atat , cu mie a zis ca este divers si ca ne intelegem pe alte planuri . Ce as putea face ca sa depasim momentu asta ? Va multumesc anticipat
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)
Iuli
acum 12 ani
Nu inteleg de ce mai sunteti impreuna cu el. Un barbat care spune asa ceva unei femei (si mai si gandeste) trebuie parasit imediat. Arata o lipsa crasa de educatie, consideratie si respect fata de partenera. Eu nu as mai sta nici un minut cu un barbat care imi spune asa ceva.
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia
acum 12 ani
Buna ziua Stimata Doamna,
Ma bucur ca ati facut un prim pas, acela de a va informa cu privire la starea dvs de sanatate.
Inteleg ca suportati cu greu aceasta mare pierdere, si ca stare dvs generala de sanatate s-a degradat: dureri precordiale, senzatie de sufocare, parestezie pe partea stanga, senzatie de sete( gura uscata)
Mai inatai va sugerez sa mergeti la medicul de familie sau un medic internist pentru a va investiga sanatatea din punct de vedere biologic.
Puteti solicita un set de analize uzuale, medicul caruia va veti adresa va sti ce inseamna , plus ecografie abdominala, ecografie cardiovasculara, electrocardiograma(EKG), este posibil pe fond de stres sa se fi declansat anumite afectiuni. Mergem prin eliminare.
Dupa care puteti solicita serviciile unui psiholog.
Acesta va poate oferi, in urma interviului cu dvs, consiliere psihologica sau psihoterapie, sau psihoterapie de grup, stabiliti de comun acord si aflati mai multe detalii atunci!
Uneori, atunci cand psihicul nu este lasat sa vorbeasca, el vorbeste prin intermediul organului inferior, de exemplu: inima, plamani, stomac,etc,
Poate este vb de un sindrom anxios- depresiv, trebuie investigat !
Viata este un mister, indrazniti sa dansati cu misterul ei!
Indrazniti sa va deschideti inima!
Cu bine,
Lelia Camelia ULMEANU
Psih. clinician/Psihoterapeut
Email: [email protected]
Telefon: 0724 382 072