.
Buna ziua, am avut o casnicie foarte fericita, neintelegeam foarte, foarte bine pana in momentul in care el a suferit o depresie si si-a schimbat seful care este foarte stresant. Nu reusesc sa-l mai inteleg, de fapt nu ne mai intelegem. E tot timpul nervos, tot timpul parca cauta motiv de cearta. Are momente cand e la fel ca inainte iar pe urma se transforma , se enerveaza. Am devenit geloasa si am inceput sa-l suspectes ca ar avea pe cineva , motivul ca vorbeste cu o colega mai mult la telefon ( mesaje la ora 23, sterge apelurile). L-am acuzat si bine inteles ca nu a recunoscut absolut nimic. Sant disperata, avem 16 ani impreuna si simt ca totul se termina. Ce s-a fac, unde gresesc? Multumesc! Irina
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Antonia - Carla Isacu
acum 13 ani
Este posibil ca el sa discute cu colega de serviciu deoarece amandoi se afla in aceeasi situatie stressanta la locul de munca. Ea poate intelege situatia mai bine decat dvs. (chiar daca aveti disponibilitatea de a o face), deoarece este implicata direct si are, posibil, aceleasi probleme la serviciu ca si sotul dvs. Iar el, la randul lui, sterge mesajele si apelurile tocmai pentru ca stie ca sunteti geloasa si nu vrea sa mai creeze discutii.
Daca este asa cum va zic, beneficiul este ca nu aduce problemele de serviciu acasa. Dar trebuie sa inteleaga ca aceste discutii cu colega sunt extrem de deranjante pentru dvs. si ar trebui sa-i sugerati sa nu le mai perpetueze si sa o opreasca sa-l mai sune sau sa-i mai trimita mesaje acasa.
Nu trebuie sa va ganditi ca gresiti, nu va invinovatiti, reactiile dvs. sunt firesti in context, dar trebuie sa-l conduceti spre o mai mare deschidere si dezvaluire. O solutie ar fi folosirea unui ultimatum, ceva care sa-l forteze sa-si explice comportamentul.
Succes!