.
Buna ziua!
Sunt recent casatorita si dupa cateva luni de la casnicie sotul m-a inselat.Sunt devastata! Si asta pentru ca noi avem o poveste frumoasa de iubire, ne-am casatorit din dragoste dupa ani buni de relatie, o relatie minunata, totul era perfect...sau asa parea:( Suntem tineri, avem 25 de ani si aparent nu aveam nici o problema in cuplu..Totul mergea bne din toate punctele de vedere: afectiv, sexual, etc. Dar dupa cateva luni de la casnicie el a inceput o "relatie" cu o fata si eu am aflat. A fost distrus cand am aflat, eu am plecat de acasa si el a incercat din rasputeri sa ma aduca inapoi. Imi spunea ca nu stie ce a fost in capul lui, ca nu a simtit nimic, era pur si simplu o chestie pe care nu stie de ce a facut-o, ca ma iubeste la nebunie si sa ar muri daca m-ar pierde...ca sunt viata lui, ca regreta enorm, ca nu a simtit nimic pt aia si ca face orice daca il iert. Dupa indelungi rugaminti m-am intors acasa spunandu-i ca o sa incerc sa vad daca reusesc sa trecem impreuna peste dar nu stiu daca o sa reusesc...sunt deja de cateva luni inapoi acasa, el se comporta exemplar, se vede ca regreta, ma iubeste, ne-am luat o casa impreuna, dar eu inca nu pot sa uit..il iubesc enorm dar nu stiu daca o sa imi treaca durerea din suflet..ii reprosez zilnic, ma deprim, plang, imi amintesc mereu..Nu stiu ce sa fac...Merita oare sa trec peste daca simt ca ma iubeste? Dar daca ma iubeste de ce a facut-o? Si daca il iert de unde o sa am siguranta ca nu o sa mai faca?:(
Adauga raspuns
Raspunsuri (19)
antoneta142936
acum 10 ani
In primul rand sa nu mai spui niciodata ..."nimeni interesant". Esti UNICA si cea mai interesanta pentru tine si pentru cei care te iubesc;
Suntem oameni si deci suntem supusi greselii; A gresit putin cam prea repede ca sa aiba multe circumstante atenunate dar ... tineretea poate fi unul dintre ele. Care dintre noi n-a gresit la tinerete intr-un fel sau altul. Incearca sa treci peste ... oricum nu cred ca esti pregatita acum pentru o despartire. Gandeste-te ca tu esti cea puternica care-i mai acorda o sansa ...poate cu adevarat merita. Succes
Raspunde
0
Advertisement
Radu
acum 10 ani
Eu cred ca ai o mare sansa ca l-ai prins si ai reusit sa il sperii cu adevarat ca il parasesti iar el crede asta sincer, asta e sansa voastra sa vedeti cum functioneaza familia voastra mica si pe timp de razboi nu doar pe timp de pace, iar daca treceti peste asta si nu vad de ce nu o sa treceti o sa deveniti un cuplu cu adevarat matur. Nu stiu de ce femeile fac atata caz din ''''inselat'''' , eu personal nu cunosc niciun barbat care sa nu isi fi ''''inselat'''' sotia si chiar cunosc sute. ''''Inselat inseamna atunci când e cu adevarat indragostit de alta femeie si duce o viata dubla mai multi ani. Asa o mica aventura nici un barbat nu o sa refuze vreodata, ce e interesant e ca dupa aceste mici aventuri foarte multi mi-au spus ca viata lor de familie a luat un nou avant si se simt iar indragostiti de sotii. Poate e socant pentru tine, la varsta asta, ce iti spun dar crede-ma esti o fata norocoasa, iarta-l, iubeste-l , incurajeaza-l si o sa aveti o casnicie frumoasa. Pe cine iti imaginezi tu ca o sa gasti care sa nu te insele ? Si ce fel de barbat e ala ? Daca te desparti acum o sa fi traumatizata urmatorii 4 - 5 ani iar apoi o sa iti gasesti un fraier care nu inseala si nu e bun de nimic, merita ? In mod sigur nu. Suna-l si spune-i ca ii mai dai o sansa , pentru noi barbatii o aventura nu inseamna nimic, nu ne indragostim , ne face doar sa ne simtim vanatori. Fi fericita ca s-a intamplat acum si eu cred ca l-ai vacinat de alte aventuri. :-)
Raspunde
0
nimeniinteresant
acum 10 ani
Nu stiu daca trebuie sa ma simt norocoasa ca l-am prins..:) E interesant punctul tau de vedere si trebuie sa recunosc ca m-ai incurajat foarte mult sa las totul in urma si sa incerc sa mai dau o sansa casniciei noastre, desi inca cu multa teama in suflet...Totusi nu pot sa inteleg barbatii..cand totul e ok acasa, ai o sotie care te iubeste, tu te declari ff indragostit, pe deasupra mai si arati acest lucru, dar totusi...inseli.Oare de ce? Eu sunt o femeie care se ingrijeste fff mult, imi place sa fiu cocheta, sa ma pun in valoare, el era deseori gelos cand ieseam in oras prea sexy si imi spunea ca sunt ff frumoasa..si a recunoscut ca cealalta nu era nici la degetul mic al meu , doar am vazut-o si eu ca m-a dus la ea cand am aflat..ca i-am zis ca altfel nu o sa mai auda de mine...ma mir ca a facut asta..am crezut ca o sa refuze.nici un alt barbat nu cred ca ar fi avut tupeul asta:)..sa o iau ca pe o dovada de iubire? ca nu vroia sa ma piarda si in disperarea aia de moment, in seara cand am aflat, i-am zis sa ma duca la ea altfel sa uite definitiv de mine.M-a luat de mana si m-a dus la ea..statea ca un catel cu o fata plouata si m-a asteptat sa termin discutia cu ea. De asta ce zici?Cum sa interpretez acest lucru? Acum el e super ok si zice acelasi lucru ca si tine, ca el se bucura ca s-a intamplat asta deoarece i s-au deschis ochii asupra relatiei noastre, ca acum isi da seama cat de mult a gresit si cat ma iubeste si ca pana acum a avut un "val" pe ochi si parca nu gandea.Cum sa cred acest lucru? Cateva luni nu si-a dat seama ce face? Dar ce? E retardat mintal si actioneaza fara sa gandeasca?Cum sa cred asta? Nu stiu..in fine.. M-am mai gandit la un lucru care ar fi putut sa-l influenteze la nivel psihic fara sa isi fi dat el seama..In urma cu 3 ani s-a ingrasat foarte mult, ajungand la 116 kg, deci nu era intr-o conditie fizica foarte buna, desi avea 1.90, totusi nu arata bine.Insa de 2 ani a slabit aproape 40 kilograme si s-a transformat intr-un barbat superb, atletic, fff admirat. Poate ca avea nevoie sa isi reafirme din nou puterea de atractie si sa se simta frumos si dorit.Pun in calcul toate astea ( inclusiv faptul ca la nervi ma purtam ingrozitor de urat cu el : jigniri, loviri ceea ce era oribil pentru un barbat sa ii faca sotia asa ceva..dar nu ma puteam controla desi il iubeam enorm..si in 3 minute imi trecea si il pupam) si incerc sa ma conving pe mine ca totusi mai merita o sansa..Nu stiu daca fac bine, dar sper ca timpul o sa imi arate acest lucru..
Si la ce te refereai cand spuneai ca "Ce fel de barbat e ala (care nu inseala)?" Adica un barbat care nu inseala nu e barbat cu adevarat? Asa ganditi voi? Ca sa stiu si eu, sa inteleg..Avea in perioada aia un anturaj format doar din fustangii, care nu faceau altceva decat sa vb de femei, sa isi insele iubitele si eu stiam acest lucru. Dar eu mizam pe iubirea care mi-o poarta si pe caracterul lui deosebit.. Dar se pare ca m-am inselat..Eu nu am vrut sa-i interzic sa iese, sau sa nu se mai vada cu anumite persoane, nu am crezut ca o sa-l influenteze atat. Am vrut sa fiu sotia perfecta, care sa ii acorde incredere si libertate. Nu eram geloasa, nu ii faceam crize, eram chiar o sotie buna si el tot timpul imi spunea ce norocos e ca ma are...fain, nu?:)
Offf....greu cu barbatii astia..dar daca as stii ca nu o sa se mai repete as putea sa trec peste.Exista oare barbati care daca au gresit o data sa nu mai faca si a doua oara????
Si inca o chestiune...Mi-a trecut prin cap sa il insel si eu..imediat dupa, in suferinta aia enorma simteam ca nu o sa pot sa trec peste daca nu o sa fac si eu...m-am gandit ca asa macar nu o sa ma mai intreb "dar cum a putut sa faca asa ceva?", pt ca mi-as fi raspuns imediat " dar si eu am facut-o".Si atunci ar fi fost mai usor...Bineinteles ca dupa ce mi-am mai revenit putintel mi s-a parut o idee de-a dreptul idioata, deoarece eu nu vroiam sa ma transform intr-o femeie usoara, care sa fie arata cu degetul si mai mult decat atat nu stiu daca ar fi ajutat cu adevarat asta sau ar fi stricat si mai rau lucrurile si m-as fi simtit mult prea vinovata..Eu il amentintam atunci cu asta si el spunea" Daca eu am fost un jegos, nu inseamna ca trebuie sa fi si tu asa". Si parca mi-a dat una in moalele capului. Asa si e.. Eu sunt o persoana apreciata, am fost extrem de cuminte, el e primul meu barbat, sunt foarte credincioasa si nu as vrea sa stric asta acum..nu vreau sa imi stirbesc demnitatea si nu vreau sa scad in ochii lui ca femeie.Am tot felul de idei tampite, dar asta tot pentru ca eu vreau sa il iert si nu stiu cum sa fac sa scap de gandurile alea care ma macina zilnic: cum a putut sa imi faca asa ceva? Dar oare cu ce era ea mai buna? etc..
Oare chiar l-am "vaccinat de alte aventuri" asa cum spuneai tu? :((
Raspunde
1

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 10 ani
Buna ziua,
Ideea - conform careia ,,toti barbatii isi insala partenerele” este doar un sablon. Asadar, sa nu mai supragenarlizam. De fapt oamenii sunt foarte diferiti, nu toti actioneaza la fel, nu toti sunt infideli. Si femeile aleg sa fie infidele, atat ca acestea stiu mai bine sa tina ,,secretul”.
Putem presupune ca exista mai multe femei fidele in comportatie cu barbatii, dar sa nu ne grabim sa bagam mana in foc.
O alta idee irationala o reprezinta ,,barbatul care nu insala - nu este barbat, ci doar un fatalau etc. ”
Ce-ati zice de ,,oamenii care aleg sa fie fideli partenerilor de cuplu - dau dovada de maturitate”, suna ceva mai logic?!
O alta idee logica, omul este un animal evoluat, dispune de ratiune si nu actioneaza doar instinctual. Daca vrem, avem puterea de a ne domoli instictul sexual (ne referim la persoanele sanatoase d.p.d.v mental, nu la tulburarile de personalitate antisociale).
Cum spuneam intr-un alt mesaj, exista mai multe motive pentru care partenerii de cuplu aleg sa fie infideli.
Conteaza si cultura in care am crescut, modelul pe care l-am avut fiecare in copilarie. Valorile culturale si familiale ne modeleaza personalitatea.
Spre exemplu, daca tata sau bunicul era un – si nu a fost sanctionat pentru acest comportament, ba poate chiar admirat, nepotul sau fiul isi integreaza aceste valori, adica le poate practica in relatia lui intima cu constiinta impacata.
Daca familia a fost afectata (au avut loc conflicte ori s-a destramat etc) in urma acestui comportament, posibil sa consideram drept contraexemplu si sa avem grija sa nu repetam greselile.
Atentie si la anturaj, deoarece, nu de putine ori se potriveste zicala ,,cine se aseamana, se aduna”.
Se poate sa fie si motivul mentionat de tine ,, de 2 ani a slabit aproape 40 kilograme si s-a transformat intr-un barbat superb, atletic, fff admirat. Poate ca avea nevoie sa isi reafirme din nou puterea de atractie si sa se simta frumos si dorit.”.
Sau poate ca in ultima vreme se simtea mai nesigur de sentimentele tale fata de el. Astfel a ales sa fie infidel sexual – ca sa te comporti cu gelozie?!
Pentru unii gelozia este perceputa ca semn al iubirii - iar libertatea acordata drept nepasare.
Doamna draga, va inteleg sentimentul de gelozie, amagire si cred ca va este foarte greu!
Va invit pe dvs. si pe ceilalti membrii ai forumului sa cititi mai multe despre comportamentul cu gelozie.
Aici aveti link-ul:
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/gelozie/
Cu drag,
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail:[email protected]
Website: www.psihoutil.ro