.
Buna seara.Am o relatie cu prietenul meu de un an de zile.Este o diferenta de varsta mare intre noi,13 ani diferenta si cu toate acestea am trecut peste multe impreuna.Aici ma refer si la faptul ca parintii mei la un momendat nu au fost de acord.Acum problema este urmatoarea.De mai mult de jumatate de an ma inselat cu o fata.La inceput mi-am dat seama l-am luat la intrebari dar a negat tot.Dupa un timp s-au mai linistit lucrurile.Iar astazi am aflat ca in tot acest timp ma inselat cu ea.Motivul spus de el fiind pentru a ne face bine deoarece ii dadea bani.Si cica pe mine ma iubeste iar pe ea o foloseste.Problema este ca am renuntat la multe lucruri pentru el iar eu am primit in schimb doar minciuni.Acum nu stiu cum sa procedez pentru ca il iubesc dar ma doare enorm!Simt ca totul s-a prabusit in jurul meu!!!Help meeee!
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
FreeStyle11
acum 9 ani
Depinde acum care este adevarul celk adevarat.Adica daca el spune adevarul cu privire la motivul pt care te-a inselat sau defapt asa a vrut el sa faca, fara sa-i dea bani.Acum tu il cunosti cel mai bine ca sa-ti dai seama daca te iubeste sau nu, dar in cazul in care motivul adevarat este cel dat de el, iar tu sti si esti sigura ca te iubeste cu adevarat, atunci eu zic sa ii interzici sa mai se vada cu fata aceea, dar nu te desparti de el, cred.Acum nu stiu ce barbat mai e si asta, care se p***atueaza asa, macar de iti spunea de la inceput intentia, dar stia ca o sa refuzi.Nu poate nimeni fara sa cunoasca situatia sa te ajute aici pe forum, dar eu zic sa mai astepti sa vezi exact ce s-a intamplat si cum stau lucrurile, inainte de a lua hotararea de a te desparti de el sau nu.Un barbat in general cand inseala nu inseamna neaparat ca numai iubeste iubita/sotia lui, asta se vede in comportamentul de acasa, prin atitudinea lipsita de respect si de interes fata de femeia lui, dar cand inseala fara sa se schimbe comportamental, si tot se poarta cu adevarat frumos cu iubita/sotia lui, atunci inseamna ca se culca cu alte femei din pura atractie sexuala, fara sentimente, asa cum multi dintre noi simtim nevoia sa facem, insa unii din noi stim sa ne respectam mai bine partenerele de viata.Barbatul poate sa fie atras de mai multe femei si sa insele, dar de iubit nu iubeste decat una, numai tu iti vei da seama cum e barbatul tau.
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 9 ani
Draga Lavinia,
Ma intreb care au fost motivele pentru care parintii tai nu au fost de acord cu aceasta relatie. In general parintii au o experienta de viata si incearca sa isi protejeze copiii de suferinta.Referitor la faptul ca te-a inselat , crezi ca argumentele lui sunt acceptabile? Daca are o relatie cu o femeie doar pentru bani, vrei sa traiesti alaturi de un astfel de om? Spui ca il iubesti, dar intr-o relatie e nevoie ca sentimentele sa fie reciproce. E nevoie si de respect. Inteleg ca te doare, e greu sa treci singura prin asta.Sfaturile nu-ti sunt de folos, va trebui sa descoperim impreuna cele mai bune solutii pentru tine. Te astept cu drag la cabinet, intr-un cadru confidential si suportiv.
Psihoterapeut Marina-Lucica Balea