.
AJUTOR nu ma mai regasesc am ajnsa capatul puterilor si singura rezolvare o gasesc in moarte vreau sa mor si gata
il iubesct sunt dependenta de el el e iubitor andru afectos dar nu cumva e p interes?
e f f f pturos : - nu ii place munca servici mai mult nu are
- daca mananca si nu snt acasa nu isi strange masa
- cand se schimba isi lasa rufele murdare acolo
- unde bea cafeaua acolo lasa cana
- doarme inbracat cu lucrurile de strada cand sunt acasa cand sunt de servici....
-nu face nici un fel de economie doarme cu lumina si televizorul sau calculatorul sau toate 3
- am investit niste bani intr o mica afacere care a fost idea mea munca mea de la el am primit un pic de ajutor (in lo sa faca bani s a apucat sa isi sune toti prieteni sa le spuna ce face el si sa minta in legatura cu castigurile - pana acum nu am scos nici banii bagati)
- mai am o singura prietena cu care pastrez legatura prin tel si si ma ameninta ca o suna si o face sa nu mai vb cu min
Azi mi a fost rau tare rau si l am rugat sa se duca la magazin aflat la 150 m sa ia un ceai l am rugat la 7.00 si mi a adus la 15.00 pt ca a stat la calculator p un site de jocuri pt copii
suntem impreuna de 9 ani
am sperat ca se schimba dar nu s a schimbat
datoriile ne preseaza tare mult si nu le mai fac fata
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)
mina
acum 13 ani
mai bine schimba-l cu altul ca el n-o sa se schimbe (naravul din fire n-are lecuire) sau mai bine singura decat cu unul care in loc sa te puna pe picioare el te baga in pamant
Raspunde
0
Advertisement
Ionescu
acum 13 ani
Acest comentariu a fost moderat de administratorul forumului
Raspunde
0
Filipa
acum 13 ani
Cum sa-ti gasesti scaparea in moarte? Gaseste-o in VIATA. Scapa de acest ticalos care te santajeaza emotional, care te trage in jos pt ca iti atarna ca o ghiulea de picioare. Chiar nu merita sa mori pt el, merita sa traiesti fara el. Vei vedea ca viata este frumoasa si chiar se poate trai frumos. Daca tot muncesti singura, macar nu mai munci si pt el. Daca sunteti casatoriti nu inseamna ca unul trebuie sa-l care in spate pe celalalt, mai ales daca-i puturos. Nu ai avea ce face daca ar fi bolnav, nu ar fi moral sa-l abandonezi, dar lenea nu-i o boala. Nu te mai gandi la moarte, nu-ti fa ganduri rele pt ca ar putea sa-si bage necuratul coada. Gadeste-te la Dumnezeu si cere ajutor de la El. Sotul/partenerul, te va ameninta in fel si chip, dar nu te lasa impresionata. El vrea sa te pastreze ca pe o sursa de venit, sa te exploateze. Lasa-l si lupta pt tine, viata ta este importanta. Daca tu nu te gandesti la tine, nimeni nu se va gandi. Poate doar parintii, dar daca-s batrani si bolnavi, au problemele lor. Spune-i prietenei tale de intentiile lui de a va strica prietenia si nu-l lasa sa o faca. Eu cred ca esti o femeie puternica, asta ai dovedit pana acum. Daca cedezi, dai dovada de lasitate si asta nu pare ca te-ar caracteriza. SUCCES SI TE ROG, FII PUTERNICA SI TRAIESTE.
Raspunde
0
nostradamus
acum 13 ani
Esti dependenta de el si n-ai ce face. Altul ca el nu mai gasesti asa ca urmeaza-ti soarta. Inca e bine.
Raspunde
0
luki
acum 13 ani
fato draga eu am o vorba ,,pentru o bucata de carnat crezi ca merita sa stai langa un porc intreg
Raspunde
2

Psih. Liliana Munteanu
acum 13 ani
Buna ziua,
acest barbat a fost intotdeauna la fel? Au existat momente in care si-a asumat responsabilitati? Ce va face sa tolerati comportamentul lui? Din tot ce face, are si initiative pozitive? Ati avut o discutie de renegociere a sarcinilor casei, al bugetului si economiilor/datoriilor?
Desi daca el este asa cum spuneti si imaturitatea lui este atat de profunda, ar fi bine sa faceti o lista de avantaje si dezavantaje ale acestei relatii si sa va puneti in fata unei decizii. Se pare ca Dvs sunteti o mamica si el un copil simbolic pe care il hraniti si dupa care strangeti. Ce va face sa va fi asumat un astfel de rol?
Numai bine!