.
Suntem impreuna de 3 ani jumate.A fost primul baiat pt mine..eu am 20 de ani,el 22.La inceput nu mi-a placut deloc,era golanas,arata a golanas,dar intr-un final am zis ca stau cu el din cauza ca a insistat si eu eram o copila.De la o vreme e foarte responsabil, vrea sa construiasca casa parintilor care sunt dusi peste hotare, insa ceva ma supara fffff rau:comportamentul lui,vorbele lui,incapatanarea lui si faptul ca nu ma respecta atat cat mi`as dori.Sa incep cu inceputul si sa va enumar cateva din problemele cu care m-am confruntat alaturi de el: m-a inchis afara intr-o seara in care statea cu prietenii lui in casa,la filme,povesti,bere...etc cu scuza ca eu nu il lasam,pt ca nu-mi placea cu cine umbla si cum se manifesta,si atata timp cat eu nu umblam,nu`i permiteam nici lui.(in fine, asta a fost pe la inceputul relatiei,si mi-a cerut iertare...bla bla..)..apoi a plecat intr-o noapte la o discoteca intr-un sat de langa orasul din care sunt,cu mai multe fete si baieti(el a zis ca de fapt a mers sa ii aduca masina inapoi prietenului respectiv,si eu am aflat dupa 4-5 luni...mda)..bun...pe langa astea,acum,recent, dupa o cearta, am lasat impresia ca plec,dar am ramas la el(el nu si-a dat seama)...dupa care m-a sunat si eu nu am raspuns(ca doar eram la el acasa,dar el nu isi daduse seama pt ca nu iesise din camera)..la un moment dat am auzit niste injuraturi..ghiciti CEEE!!! erau la adresa MEA!! Am inlemnit !!!!!vorbea singur,injurandu-ma pe mine...ba chiar m-a facut "zdreanta"(ceea ce nu meritam pt ca i-am fost fidela si el a fost singurul "barbat" pt mine!!!) am inceput,bineinteles, sa plang...m-a mai injurat o data...si intre vorbele astea,mai dadea cate un telefon prietenilor,cu care radea si se simtea bine..si le zicea ca se pregateste sa mearga pe la unu...la altu....gen..."sa le mai goleasca sticlele"...eu plangeam de numa,eram distrusa la cele auzite....intr`un final a iesit din camera...si m`a vazut aproape cazuta jos...si a zis..."da ce ai??" ridicand tonul la mine....eu picam jos de durerea ce o simtem in suflet, ca pers iubita m-a injurat,pe deaspusa m`a facut "zdreanta" pe mineeee,persoana care si-a dat trup si suflet pt el!!>..In fine, a trecut si asta, iar ieri mi-am rupt oasele ajutandu-l la gradina, pt ca sa am rasplata urmatoare: seara pe la 12 l-am sunat de 5 ori,i-am dat mesaj,nu mi-a raspuns.Eu m-am gandit direct ca poate iar face ca inainte:iese prin oras fara sa stiu eu!! nu mi se pare normal pt o relatie de aproape 4 ani!!! eu niciodata nu am plecat nicaieri fara sa stie el!! Ii cer acelasi lucru!M rog, am vazut ca nu raspunde,m-am trezit intamplator la 6 dimineata si l-am sunat,si....INCREDIBIL! Mi-a raspuns!!! a zis ca ce il sufoc atata? ca ce il sun la ora aia? apoi a inchis...vroia sa doarma.In fine,am mers la el cu gandul sa imi dea o explicatie,pt ca nu intelegeam ..dupa o zi in care am fost fff apropiati, acum imi zice ca il stresez si il sufoc pt ca cer niste explicatii si pt ca il sun la 12 noapte-NU RASPUNDE, il sun la 6 dimineata-SI RASPUNDE !! ..am mers la el pe la 12 ziua urmatoare(azi),iar el statea in pat...s-a ridicat doar sa imi deschida usa de la intrare care era inchisa cu cheia,apoi..direct in pat!!! cand i-am cerut explicatii pt ca nu inteleg cum la 12 noaptea nu a raspuns,dar la 6 dimineata a raspuns,si telefonul era pe silentios(asa mi-a zis),si pe deasupra parea sa stie ce ii scrisesem in mesaje,deci le citise azi noapte! dupa multe plansete din partea mea si implorari sa se ridice din patu` ala si sa dea dovada de putin respect(am cazut si in genunchi in fata lui,iar el avea o atitudine de om nesimtit), in final l-am pus sa jure pe viata mea ca nu a fost nicaieri azi noapte,si el atunci mi-a zis"du-te dracului!", dupa care eu am plecat din casa aia....m-a sunat de 3 ori si mi-a dat un mesaj :" ai ajuns acasa?"(dupa 2 ore) ....eu nu am de gand sa ii mai raspund pt ca nu mai rezist.......nu stiu ce sa mai fac...am impresia ca sunt carpa lui.....il pot si lauda,pt ca are si calitati,dar defectele lui ma baga in pamant!!!! ce sfaturi imi dati? .....am stat cu alt baiat 5 zile in cadrul a 2 luni in care actualul nu ma mai cautase si am vazut ca se poate si cu altcineva....(el ma acuza ca l-am inselat la fiecare cearta si ma doareee,dar nu eram impreuna cu el,deci nu se numeste inselat!!!)il iubesc fff mult si de aceea nu prea am putut sa renunt la el..sunt sensibila...a fost primul pt mine..si mi-e fff greu..nu stiu ce sa mai fac...gresesc eu?? ce schimbari sa fac? nu stiuuuuuu.....imi doresc sa nu`l fi cunoscut..dati-mi sfaturi,va rog!!! multumesc!!!
Adauga raspuns
Raspunsuri (13)
mitzic
acum 14 ani
parerea mea e sa iti vezi de viata ta mai departe iar pe el sa il lasi sa mai copilareasca,caci se pare ca asta vrea.daca acum face asa mai tarziu va fi si mai rau.se va sfarsi probabil cind o sa iti zica el ca s-a terminat.ce rost are sa pierzi timp si demnitatea care ti-a mai ramas asteptand acea clipa.iubire bazata pe jigniri nu exista,poate doar obisnuinta,nu degeaba se zice ca obisnuinta este a doua natura...E greu sa te rupi,te inteleg dar daca vrei cu adevarat sa iti fie mai bine du-te si nu privi inapoi.cind faci compromisuri odata vei sfarsi facindu-le mereu si voi fi din ce in ce mai multe si mai mari.O sa zici ca e usor sa dai sfaturi,eu am ceva experienta de viata si cam asa vad lucrurile.Ceea ce e mai bine pentru tine doar tu stii,eu nu pot decat sa ati doresc bafta si intelepciune sa alegi calea cea buna
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Anisoara Raducan
acum 14 ani
O relatie de iubire presupune sa ne simtim bine in acea relatie, sa ne simtim impliniti si acea relatie sa ne satisfaca diverse nevoi: atasament, ocrotire, siguranta, etc. Daca spuneti ca il iubiti foarte mult ar fi util sa incercati sa va analizati care ar fi motivele pentru care il iubiti tocmai pe el din toata lumea asta. De foarte multe ori, din dorinta de a-l vedea tocmai pe "el" ca si barbatul visurilor noastre ii atribuim calitati pe care de fapt, el nu le are. Peste o perioada de timp, atunci cand pasiunea si iubirea "nebuna" se mai atenueaza, descoperim ca nu mai regasim in persoana iubita ceea ce dorim cel mai mult de la ea. Acesta ar fi unul din motivele pentru care auzim unele persoane ca au ramas intr-o relatie din "mila", "obisnuinta'', "teama de a recunoste un esec'', "de a nu parea o femeie usoara" datorita schimbarii partenerului. Pe de alta parte, o relatie buna, intmeiata pe o iubire adevarata, se presupune ca duce la intemeierea unei familii. Intrebarea ar fi, cum va fi acea relatie, daca in primii ani ofera nemultumiri si frustrari?! Consider ca nu va poate spune nimeni ce sa faceti, numai dumneavostra puteti lua aceasta hotarare, in functie de ce va doriti de la viata si, implicit de la o relatie cu un barbat. In ceea ce priveste faptul ca ati gresi cumva dumneavoastra, teoretic cel putin, intr-o relatie de iubire autentica, fiecare are dreptul de a fi asa cum este, de a fi natural, spontan. Suntem nevoiti de foarte multe ori sa ne cenzuram comportamentul, chiar emotiile, in societate, la locul de munca, etc. Ar fi foarte obositor sa fim nevoiti sa ne cenzuram si acasa, aceasta preocupare de a nu fi "eu insumi" consuma foarte multa energie si, mai devreme sau mai tarziu, vom claca. Va doresc tot binele, cu siguranta meritati sa fiti iubita si sper sa aveti intelepciunea de a alege din viata tot ce este frumos si benefic pentru dumneavoastra!