.
Am o relatie de un an jumatate. La inceput toate erau bune si frumoase, prietenul meu era atent , romantic, imi aducea flori, mi-a desenat chiar si o inimioara in nisip la mare si a incendiat-o cu benzina, in fine, de la gesturi mici pana la nopti de dragoste cu lumanri si muzica pana la rasarit. Si-a schimbat jobul iar asta ii mananca tot timpul acum. Uita sa ma sune , se duce mai devreme la munca , vrea sa stau cu el non stop dar daca se poate el sa se uite la tv sau sa ma tina in brate si atat. Noptile de dragoste s-au cam dus si in locul lor au ramas doar niste partide cu tandrete presarata din cand in cand. Mie nu imi ajunge asta si imi vine sa ma inchid in mine , imi vine sa fug. I-am zis despre tot ce simt. La inceput a fost reticent dar apoi a inceput sa isi revizuie comportamentul . De cateva zile e mai apropiat de mine si isi cere scuze cand mai greseste. Stiu ca nu are pe altcineva, i-am pus problema asta, am discutat-o si a zis ca e doar de la munca pentru ca ii place ce face acum si isi doreste sa avanseze in cariera....dar ...daca nu ne restabilim o sa aiba o cariera de succes si nu o sa mai aiba iubita.
Sunt frustrata sexual , imi doresc nopti salbatice si romantice cum aveam inainte si chiar am impresia ca energia lui e canalizata acum doar pe munca , munca si iar munca . El mereu e implinit cand sunt langa el , cand ma simte aproape zice ca se simte linistit si ca are tot ce si-ar putea dori...dar eu cer atentie , saruturi lungi, mangaieri pentru ca altfel ma face sa il resping sexual(am avut primul prieten cu care faceam sex pt ca vroia el si eu de teama sa nu il pierd ma resemnam , deci am anumite idei intiparite in cap si acele idei imi revin in momentele in care ma neglijeaza prietenul acutal).
Este sau a fost singurul meu prieten cu care am reusit sa fac dragoste cu adevarat, datorita comportamentului lui . Am capatat increderea ca barbatii pot fi altfel iar acum ma intreb ce nu merge bine pentru ca iubitul meu , daca inca nu s-a transformat intr-un barbat ca toti altii, in ochii mei incepe sa cada .
As dori sa stiu ce pot sa fac? Sunt o persoana foarte rabdatoare dar rabd pana se termina dragostea. Sunt dezamagita in fiecare zi pe motive minore dar mie imi par ca o furtuna. Incep sa fac din tantar armasar pentru ca nu mai am rabdare...
Ce pasi sa fac inainte sa ma decid daca imi vad de drum singura?
Adauga raspuns
Raspunsuri (21)

Psih. Roxana Olaru
acum 11 ani
Buna ziua,
Oamenii evolueaza in timp si o data cu ei si relatiile in care sunt implicati. Este normal ca la inceput nivelul romantismului sa fie mai mare si orientarea celor doi unul spre celalalt sa fie la fel. Totusi, ca o relatie sa se maturizeze este necesar ca si cei doi parteneri sa aiba si alte preocupari in afara partenrului/ partenerei.
Poate problemele pe care le aveti dvs personal interfereaza cu relatia actuala si va impiedica sa o lasati sa se maturizeze deoarece aveti nevoie sa va alungati propriile temeri, si astfel sunteti foarte centrata pe propriile nevoi si mai putin in relatie cu partenerul dvs. Va recomand sa urmati un demers psihoterapeutic in cadrul caruia sa reusiti sa renuntati la temeri si sa reusiti sa va duceti relatia spre un nou nivel.