.
Buna ziua,
sunt casatorita de 18 ani,avem un copil si pot spune ca-mi iubesc familia foarte mult.
Din cauza unor probleme profesionale pe care le am,sunt mai tot timpul nervoasa,nu am chef sa comunic,sunt lipsita de viata...
Simt ca relatia mea cu sotul meu se inrautateste,desi nu-mi doresc acest lucru,factorii externi cauzeaza.El este alaturi de mine si vrea sa ma ajute,numai ca eu nu vreau sa-l implic in problema mea.
Tot din cauza mea,relatii sexuale nici nu mai avem.
Cum sa fac sa schimb ceva,la mine?
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)
ionica
acum 14 ani
Numai psihologul te poate ajuta sa treci peste aceasta etapa. De ce nu-ti lasi sotul sa te ajute?
Raspunde
0
Advertisement
bituada
acum 14 ani
Nu vreau sa-l implic in mocirla in care sunt eu acum.
Raspunde
0
ionica
acum 14 ani
Parerea mea este sa-l lasi sa te ajute daca doreste acest lucru. Fara niciun fel de ajutor nu stiu cum vei putea trece peste aceasta perioada. Ai uitat ce fel de angajament ai facut atunci cand te-ai maritat - “la bine si la rau pana cand moartea ne va desparti”. Mai gandeste-te si poate ii povestesti sotului prin ce treci ca sa te poata ajuta si in felul acesta va salvati si casnicia.
Raspunde
0

Psih. Paraschivescu Carmen
acum 14 ani
Bituada, ai spus de doua ori ca nu vrei sa-ti implici sotul in "mocirla" in care esti acum. Ai credinta ca el nu e deja implicat si ca ramine imun la ceea ce se petrece in familia voastra? Pentru ca ESTE o problema de familie, atita timp cit are repercusiuni in toate aspectele vietii voastre, inclusiv sexuale. Am citit la un alt subiect scris de tine ca ai inceput o terapie dar ca nu ai mai putut-o urma din motive financiare. I-ai spus sotului de acest aspect si chiar nu se poate rezolva? Citeodata costurile nevazute ale unei depresii sint cu mult mai mari decit costul terapiei in sine. Poate un efort financiar ar fi bine-venit, faptul ca ti-ai reveni si ai putea cauta un loc de munca ar fi una dintre urmarile pozitive ale acestei "investitii". Ca sa nu mai vorbim de beneficiile pe care le-ai avea pe plan personal. Te invit sa privesti problema si din unghiul acesta de vedere, si, ca pe orice curs de reconversie profesionala, priveste terapia ca pe un curs de crestere personala.
Retine ca sotul tau este deja implicat, faptul ca ii refuzi ajutorul s-ar putea sa-l intareasca in convingerea, poate nemarturisita, ca "te plingi dar nu faci nimic, ba mai refuzi si ajutorul" - asta se poate traduce "inseamna ca ti-e bine asa". Cind ii ceri ajutorul iti arati tie si celorlati ca deja ai inceput lupta cu Problema.
Mult succes si astept vesti de la tine!