.
L-am mintit. Imi pare foarte rau pentru ceea ce am facut. Am facut-o pentru a evita o cearta si am facut defapt mult mai rau. M-a iertat totusi, desi nu avea niciun motiv ac***a in vedere ca ii jurasem ca nu o sa mint. Au trecut 7 luni de atunci.. si in astea 7 luni nu a mai avut incredere in mine. Este suspicios si imi spune ca nu ma crede, desi nu a mai fost niciodata cand sa-l fi mintit de atunci. Imi pare extrem de rau pentru ce am facut si stiu ca nu o sa mai repet asta, insa nu stiu cum sa ii recastig increderea. Sunt sigura ca nu o sa mai iau ca si cum mi s-ar cuveni. El spune ca nu are incredere in mine cu aproape nimic, ca mereu se intreaba daca ii spun sau nu adevarul. Si nu am mai mintit de atunci niciodata. Cum ii recastig increderea?
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
SonyMarika
acum 9 ani
Depinde in legatura cu ce l-ai mintit . Daca l-ai mintit ca mergi sa cumperi paine si de fapt ti-ai cumparat chiloti sau daca l-ai inselat si i-ai spus apoi . Daca e vb de inselat e normal sa nu mai aiba incredere o perioada , daca vrea ii trece daca nu vrea te va sacai asa pana va despartiti . Daca a fost o minciuna nevinovata , inseamna ca exagereaza si e prea posesiv ori vrea sa ascunda de fapt minciuni de-ale lui invinovatindu-te pe tine .
Raspunde
0
Advertisement

Psiholog A.S
acum 9 ani
Buna ziua,
Ce este defapt minciuna? Cum ar defini partenetrul tau aceasta ? Faptul ca ai omis sa spui un adevar si ca ai preferat sa spui un neadevar , din dorinta de a i-ti proteja realtia , asta se numeste minciuna? Este greu sa fi in oricare parte a bricadei sa fi mintit sau sa miniti.Problema care se ridica este ca partenerul tau acum nu mai are incredere, Parerea mea este, ca incredere nu sa distrus o data cu aceasta mica miciuna, ci a venit in timp , a-ti contribuit amandoi la asta , la relatia care este acum in prezent . Ma intreab oare asa cum spuneai "El spune ca nu are incredere in mine cu aproape nimic, ca mereu se intreaba daca ii spun sau nu adevaru" acum ar putea el sa contiune , macinat de aceste ganduri . Posibil sa fie greu si pentru el , dar si pentru tine . In ideea in care ocupatia ta este sa demonstrezi adevarul .Eu i-ti propun sa fi tu , asa cum ai fost si pana acum , pt ca daca te iubeste si vrea sa fiti impreuna cu siguranta va lasa la o parte trecutul. Doar in cazul in care structura lui de personalitate nu este avida sa verifice tot timpul neadevarul.
Mult sucees!!!!