.
buna.am o durere atat de mare in suflet caci nu-l mai am alaturi de mine pe iubitul meu..chiar astazi implineam 1 an si 5 luni d zile...ne-am despartit din cauza ca el isi doreste sa fie singur.acest lucru mi-a spus el dar ceea ce vad eu la el este mult mai mult...in ultima perioada era foarte deprimat..ceva il macina si nu vrea sa imi spuna....el era foarte linistit iar acum iese cu prietenii bea..nu stiu ce se intampla cu el...caci inainte tot in anturajul acesta era dar nu se lasa influentat...nu stiu care este problema care il face sa fie cu totul alta persoana...mi-a spus ca nu se simte in stare sa continuam relatia si ca e pacat sa ma chinuie si pe mine...eu vreau doar sa fiu alaturi de el sa depasim impreuna ceea ce are in suflet..aveti vre-un sfat?il astept cu placere.multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (15)
Ade
acum 13 ani
Daca te accepta din nou langa el,sa fii cu tot sufletul alaturi de el si sa il sprijini.Daca nu te accepta macar incearca sa-i fi amica.Te cred ca iti este greu ,si mie daca mi s-ar intampla asa ceva mi-ar fi foarte greu .Incercati sa comunicati si aflati unde si de ce s-a produs ruptura...cred ca meriti sa stii dupa 1 an si 5 luni de relatie.succes
Raspunde
0
Advertisement

Psiholog Dr. Diana Nagy
acum 13 ani
Consumul de alcool este utilizat adesea ca strategie de coping/adaptare la diverse probleme de viata. Beneficiile sunt reduse, dar imediate (uitam repede de probleme), iar costurile, mai ales pe termen lung, foarte ridicate (problemele revin si sunt resimtite si mai acut si putem dezvolta dependenta de alcool). Desi prietenul dvs. are o problema care il macina, lipsa de comunicare de care da dovada se datoreaza cel mai probabil faptului ca nu doreste sa va impovareze sau sa va supere. De aceea, cauta compania si suportul prietenilor, cu care probabil ca se ideintifica mai puternic. Bineinteles ca pot exista si alte explicatii, insa nestiind natura problemei, ramanem la nivel speculativ. Ceea ce este important este ca Dvs. sa exprimati prin atitudinea si comportamentele Dvs. acceptare, toleranta, bunavointa si intelegere si sa il incurajati sa va vorbeasca, fara sa il presati. La fel de important este sa nu il sustineti in consumul de alcool, ci sa incercati sa ii aduceti in vedere dezavantajele unui astfel de comportament. In acelasi timp, este foarte posibil ca in ciuda tuturor eforturilor pe care le depuneti, el sa nu se deschida si atunci probabil ca ar fi indicat sa apelati la asistenta de specialitate, in conditiile in care amandoi doriti sa continuati relatia. Numai bine!