.
Sunt intr-o perioada extrem de dificila. In ultima perioada ma cert cu iubitul meu foarte des(suntem de 4 ani impreuna). Fiecare cearta, fie ca era sau nu era vina mea, s incheia eprin cedarea mea in fata lui. Nu putine au fost datile cand i-am zis ca nu pot trai fara el. Ultima datra, eram in vizita la niste prieteni si asteptam comanda de pizza. Cand a venit baiatul, am rugat gazda, un pic impacientata sa se ocupe ea. Prietenul meu cand m-a vazut, mi-a zis sa ma calmez de fata cu toata lumea( m-am simtit prost, am dat sa inchid usa sa nu ne auda baiatul de la delivery, s-a facut curent cu usa de la intrare si usa s-a trantit). El nu a mai vb in seara aceea cu mine (pe motivul ca l-am facut de rusine). Problema e alta: eu cand am realizat ce am facut (sau s-a parut ca am facut) am inceput sa plang in hohote in alta camera, de frica a ceea ce urma sa vina: zile in sir in care ma pedepseste fara sa-mi vorbeasca. Am intrat in panica totala. Sunt 2 zile de cand nu-mi vorbeste. Acum , fiind obisnuit ca eu sa il caut, sa ii cer iertare in genunchi, nu a dat niciun semn. Si lucrul asta nu s-a intamplat niciodata. Toti prietenii m-au sfatuit sa nu-l mai sun, ca nu aveam de ce sa ii cer lui scuze, ci eventual gazdei pentru ca am trantit usa. Eu il uibesc cu toata fiinta mea. Dar vreau sa rezist, sa astept sa vad, daca numai si el imi raspunde la sentimente. As vrea sa stiu care este parerea voastra. Va multumes
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)

Psih. Marcu Ioana-Corina
acum 12 ani
Buna ziua,
Inteleg din scrisoare ta ca intampini ceva dificultati de comunicare in relatia de cuplu. Iti recomand sa meditezi putin la nevoile, dorintele si asteptarile tale de la o relatie de cuplu si sa verifici daca acestea sunt satisfacute in prezenta relatie. Poate ar fi bine sa te indepartezi putin pentru a te clarifica si pentru a descoperi cu adevarat in ce stadiu al relatiei de afli.
Iti recomand sa va acordati un ragaz de timp in care sa va dati seama daca relatia voastra prezinta un viitor sau nu.Dupa aceea, cu siguranta ca veti lua decizia cea mai buna pentru amandoi.
In masura in care intampini dificultati majore in a te clarifica si a-ti gestiona trairile emotionale, un psiholog iti poate fi de un real ajutor.
Mult succes!